تیزر جدید انویدیا با اشاره غیرمستقیم به کارت‌های گرافیک RTX 40

هوانگ برای نطق رویداد GTC 2022 در تاریخ ۲۰ سپتامبر (۲۹ شهریور) آماده می‌شود. برنامه‌های کنفرانس تکنولوژی GPU معمولاً روی فعالیت شرکت‌های های-تک در حوزه‌ی توسعه‌ی پردازنده‌های گرافیکی تمرکز دارد اما معمولاً انویدیا از این طریق اقدام به معرفی دستاوردهای خود در زمینه معماری محصولات جدید خود می‌کند.

تیزر ProjectBeyond انویدیا

بنابراین تا زمان سخنرانی جنسن هوانگ به‌طور قطع نمی‌توان گفت که Project Beyond به چه موضوعی اشاره دارد اما تنها ۱۲ روز به برگزاری رویداد GTC 2022 زمان باقی مانده و قطعا تا آن زمان تیزرها و تبلیغات بیشتری ازطریق رسانه‌های انویدیا در شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد شد.



منبع

انویدیا توییت مرموزی را منتشر کرده که با اشاره به عبارت Project Beyond به احتمال قوی تیزری برای نسل جدید کارت‌های گرافیک این شرکت از سری RTX 40 است.

پست امروز حساب رسمی Nvidia GeForce در توییتر با اشاره به موضوعی که از آن به‌عنوان «پروژه‌ی فراتر» نام برده شده، مطمئناً به محصولات نسل جدید این شرکت از سری RTX 40 اشاره دارد یا حداقل به آن مربوط می‌شود. باتوجه به اینکه این توییت از اکانت Nvidia GeForce منتشر می‌شود، پس نمی‌تواند به توسعه برنامه هوش مصنوعی یا تکنولوژی دیتاسنتر این شرکت مربوط باشد. ضمن اینکه جنسن هوانگ، مدیرعامل این شرکت قبلاً با وعده‌ی انتشار اخبار هیجان انگیز در ماه سپتامبر اعلام کرده که در رویداد GTC 2022 از برخی مدل‌های سری RTX 40 رونمایی خواهد شد.

بخوانید  جنا اورتگا می‌گوید فصل دوم چهارشنبه نتفلیکس به سمت وحشت می‌رود