تیرانداز تاریخ جایگزین قلب اتمی طلایی شد

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

Atomic Heart یک تیراندازی شبیه به Bioshock است که در جهان جایگزینی از اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می‌افتد، جایی که این کشور روبات‌های کارگر و نمونه اولیه اینترنت را در سال 1955 توسعه داد. این موسیقی متنی از آهنگساز Doom، میک گوردون، دارد. بازیکنان نقش سرگرد Necheav، با نام مستعار Agent P3، یک مامور ویژه شوروی را بر عهده خواهند گرفت که برای بررسی یک حادثه در یکی از مراکز تحقیقاتی اتحاد جماهیر شوروی فرستاده شده است. بازیکنان از قدرت‌های ویژه و انواع سلاح‌های گرم و سلاح‌های غوغا برای مبارزه با یک مدینه فاضله در حال زوال استفاده خواهند کرد.

در حال پخش: 10 دقیقه بازی با قلب اتمی و پیش نمایش پازل

در توییتر، حساب رسمی Mundfish اعلام کرد که بازی طلایی شده است. در ادامه، این توییت از شرکای توسعه و انتشار بازی و مخاطبان تشکر کرد. در آن نوشته شده بود: “از شرکای ما و همه کسانی که در این پروژه هیجان انگیز مشارکت داشتند متشکرم! و اول از همه، از همه شما تشکر می کنیم که همراه ما هستید و از Atomic Heart حمایت می کنید.” Atomic Heart قرار بود در پاییز سال گذشته اکران شود، اما به تاریخ فعلی فوریه آن به تعویق افتاد.

قطع كردن:

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید
شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.


متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

Mundfish توسعه دهنده Atomic Heart اعلام کرده است که این بازی قبل از تاریخ انتشار 21 فوریه طلایی شده است.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.