تکمیل خرید کریستال داینامیکس و ایداس مونترال توسط گروه امبریسر

گروه امبریسر تایید کرد روند خرید استودیوهای غربی اسکوئر انیکس که شامل کریستال داینامیکس و ایداس مونترال می‌شود، تکمیل و نهایی شده است.

«تمامی شرایط این خرید از جمله تاییدیه ادارات نظارتی کامل شده‌اند و این خرید می‌تواند تکمیل شود. به همین خاطر گروه امبریسر امروز این خرید را تکمیل کرده است. اطلاعات بیشتر در زمانی دیگری توسط شرکت‌ها و Embracer Group اعلام خواهد شد.»

بهار امسال بود که گروه امبریسر از خرید استودیوهای غربی اسکوئر انیکس که شامل کریستال داینامیکس، ایداس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال به‌همراه بسیاری از مجموعه‌های غربی این شرکت خبر داد که در ادامه اعلام شد تکمیل روند خرید این استودیوها تا پایان تابستان امسال طول خواهد کشید. حال این شرکت سوئدی گروه امبریسر با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی از نهایی شدن خرید این استودیوها خبر داده است. گروه امبریسر در این بیانیه مطبوعاتی گفت:

علاوه‌بر اینکه گروه امبریسر صاحب سه استودیو کریستال داینامیکس، ایداس مونترال و اسکوئر انیکس مونترال شده است، این شرکت مالکیت مجموعه‌هایی مانند Tomb Raider ،Deus Ex و Legacy of Kain را هم به‌دست آورده است. گفتنی است این شرکت مالکیت استودیوها و شرکت‌های دیگری نظیر Gearbox Software، Koch Media و THQ Nordic را هم در اختیار دارد. در عین حال شرکت اسکوئر انیکس هم همچنان صاحب برخی از مجموعه‌های غربی دیگرش مثل Just Cause و Life is Strange خواهد بود.



منبع