توییت مرموز جف کیلی احتمالا به بازی جدید کوجیما اشاره دارد

پوستر منتشر شده از سوی جف کیلی که به بازی جدید هیدئو کوجیما اشاره دارد

در حال حاضر می‌دانیم که کوجیما و همکاران او در استودیو کوجیما پروداکشنز، در حال کار روی چند پروژه هستند. بااین‌حال، هنوز نمی‌دانیم که اثر جدید این بازی‌ساز مشهور به چه شکل خواهد بود. پیش از این کوجیما اعلام کرده بود که او برنامه‌ای برای معرفی بازی جدید خود در جریان مراسم توکیو گیم شو امسال ندارد.

پوستر منتشر شده جف کیلی در توییتر

این توییت شامل یک پوستر است که در آن شاهد یک کاراکتر زن هستیم. در وسط این پوستر عبارت “Who am I” به معنای «من چه کسی هستم؟» وجود دارد. اما مهم‌ترین نکته‌ی عکس مربوط‌به قسمت پایین پوستر و حضور لوگو استودیو کوجیما پروداکشنز است. طرفداران بر این باور هستند که این پوستر می‌تواند اولین تیزر از بازی جدید هیدئو کوجیما با حضور یکی از کاراکترهای آن باشد.

به نظر می‌رسد که جف کیلی، در توییت جدید و مرموز خودش به بازی جدید هیدئو کوجیما اشاره می‌کند.

تازه‌ترین بازی هیدئو کوجیما با نام Death Stranding در سال ۲۰۱۹ عرضه شد. انتشار این بازی با بازخوردهای مختلفی همراه بود. حالا باید ببینیم که این بازی‌ساز چه برنامه‌ای برای بازی بعدی خود در سر دارد.



منبع بااین‌حال به نظر می‌رسد که رونمایی از بازی جدید کوجیما بسیار نزدیک باشد. به‌تازگی جف کیلی، مجری و تهیه‌کننده گیم اواردز یک توییت مرموز در صفحه‌ی رسمی خودش منتشر کرده است که در آن ظاهرا به بازی جدید کوجیما اشاره می‌کند.

مراسم توکیو گیم شو ۲۰۲۲، از امروز آغاز و تا ۲۷ شهریور به پایان خواهد رسید. اخبار زیادی از بازی‌های جدید شرکت‌های مختلف در جریان این مراسم منتشر خواهد شد و باید دید چه تعداد از شایعات، رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.

بخوانید  کابینت های بازی Street Fighter 5 در آستانه بی مصرف شدن قرار دارند