توقف ساخت سریال کنستانتین توسط HBO Max | احتمال احیا در شبکه دیگر

همچنین فیلم Constantine 2 در دست ساخت است که کیانو ریوز برای بازی در نقش جان کنستانتین و فرانسیس لارنس، کارگردان قسمت اول برای کارگردانی دنباله فیلم Constantine باز خواهند گشت. همچنین آکیوا گلدزمن، نویسنده با تجربه آثاری چون فیلم The Da Vinci Code، فیلم I Am Legend و سریال Fringe، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کنستانتین 2 را بر عهده گرفته است.



منبع

شبکه HBO Max در حال ادغام با شبکه دیسکاوری پلاس است و به همین منظور فیلم‌ها و سریال‌هایی با سرنوشت شوم لغو و توقف تولید مواجه شده‌اند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دو سریال دیگر دنیای دی سی متوقف شده است. ددلاین گزارش داد که شبکه HBO Max تصمیم گرفته است تا ساخت سریال Constantine و سریال Madame X را متوقف کند و این دو سریال دیگر بخشی از برنامه‌های آینده این شبکه نخواهند بود.

مادام زندو

گای بولتون وظیفه ساخت ریبوت سریال Constantine و آنجلا رابینسون وظیفه ساخت سریال Madame X را بر عهده داشتند. بولتون هم‌اکنون به‌عنوان شورانر فیلمنامه ۴ قسمت از فصل اول سریال کنستانتین را آماده کرده است و رابینسون نیز فیلمنامه قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال مادام ایکس را نوشته است. شبکه HBO Max پیش از این ساخت انیمیشن Batman: Caped Crusader را نیز متوقف کرده بود که این انیمیشن نیز ممکن است در شبکه دیگری احیا شود. 

سریال Constantine و سریال Madame X دیگر قرار نیست برای شبکه HBO Max تولید شوند، اما احتمال دارد این دو سریال در شبکه دیگری احیا شوند.

سریال کنستانتین و سریال مادام ایکس توسط بد ربات، شرکت متعلق به جی جی آبرامز با همکاری بخش تلویزیونی برادران وارنر در دست ساخت هستند. در هر حال گفته می‌شود که بد ربات و برادران وارنر در حال بررسی واگذاری حق پخش این دو سریال به شبکه دیگری هستند که در حال حاضر گزینه دیگری مطرح نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که شبکه‌هایی مثل نتفلیکس و آمازون به حق پخش سریال Constantine و سریال Madame X علاقه‌مند باشند.

بخوانید  بررسی بازی Alone in the Dark؛ گرفتار در تاریکی!