توضیح Sniffers Minecraft: مکان‌های تخم‌گذاری، آنچه می‌خورند و نحوه جوجه‌کشی تخم‌های Sniffer

مثل اسب ها اسنیفرها را نمی توان حتی پس از پرورش موفقیت آمیز آن ها رام کرد. هنگامی که یک تخم مرغ از تخم بیرون آمدید، به شدت توصیه می شود که یک حصار در اطراف آنها بسازید تا از پایه شما دور نشوند.

حتما مراقب آنها باشید.
حتما مراقب آنها باشید.

اسنیفرها یک نوع اوباش نادر هستند زیرا یکی از معدود مواردی هستند که به طور طبیعی تخم ریزی نمی کنند. برای اینکه یکی ظاهر شود، ابتدا باید یک تخم مرغ را پیدا کنید هنگامی که از شن های مشکوک در ویرانه های داغ اقیانوس جاروب می شود یا زمانی که دو حشره کش بالغ تولید می کنند.. خرابه‌های اقیانوس داغ معمولاً در بیوم‌های بیابان و بدلند یافت می‌شوند.

اسنیفرها فقط زمانی می توانند تخم ریزی کنند که یک تخم از بین برود.
اسنیفرها فقط زمانی می توانند تخم ریزی کنند که یک تخم از بین برود.

اسنیفرها تمایل دارند بی هدف سرگردان شوند و زمین را بو کنند. آنها از بینی خود برای بو کشیدن استفاده می کنند تا زمانی که پیدا کنند دانه های گل مشعل یا یکی غلاف پارچ. اما برای اینکه آنها چیزی پیدا کنند، حداقل به یکی نیاز دارند فضای 6×6 برای بو کردن آن، و پس از پیدا کردن یک آیتم، هشت دقیقه خنک شدن وجود دارد قبل از اینکه بتوانید دوباره کار را انجام دهید. در زیر تمام بلوک هایی که می توانند از آنها حفاری کنند آورده شده است:

  • خاک درشت
  • خاک
  • بلوک چمن
  • بلوک فوم
  • گل و لای
  • ریشه های گل آلود حرا
  • پودزول
  • زمین ریشه دار

تنها چیزی که معتادها می خورند دانه های گل مشعل است. تنها راه برای بدست آوردن آنها این است که ابتدا یک Sniffer Egg را پیدا کرده و از تخم خارج کنید. اما هنگامی که به آنها یک Torch Seed بدهید، آنها را برای دو قلب شفا می دهد، آنها را به حالت Love می فرستد و آنها را تخم ریزی می کند. هنگامی که حالت Love از بین می رود، یک تخم مرغ در اطراف آنها می افتد.

بخوانید  Borderlands Collection: Pandora's Box احتمالا به سوییچ می آید
اسنیفرها فقط دانه های گل مشعل می خورند
اسنیفرها فقط دانه های گل مشعل می خورند

هنگامی که یک تخم به دست می آورید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که آن را در جایی قرار دهید و به مرور زمان شروع به جوجه ریزی می کند. ولی اگر یک تخم مرغ اسنیفر را روی یک بلوک فوم قرار دهیدظرف ده دقیقه بیرون می آید.

معتادها چه می خورند

هنگامی که آنها به حالت عشق فرستاده می شوند، قبل از اینکه دوباره تخم ریزی کنند، پنج دقیقه خنک شدن وجود دارد. وقتی یک sniffer را پرورش دهید بین یک تا هفت XP کسب خواهید کرد.

نحوه رام کردن اسنیفرها

برای محتوای بیشتر Minecraft، حتما داستان ما را در مورد چگونگی مذاکره مت بری برای پیوستن به فیلم بعدی Minecraft بررسی کنید، و آخرین DLC باعث می‌شود دنیای Minecraft شما به نظر برسد که مستقیماً از Sonic خارج شده است.

به‌روزرسانی 1.20 برای Minecraft در اینجا است و با به‌روزرسانی Trails and Tales طیف گسترده‌ای از محتوای جدید مانند Sniffers ارائه می‌شود. یک اوباش منفعل جدید که به طور طبیعی تخم ریزی نمی کند و تنها با انجام یک کار خاص می توان آن را پیدا کرد. اما هنگامی که آنها را تخم ریزی کردید، Sniffers می تواند انواع اقلام مدفون را برای شما پیدا کند که زندگی شما را در دنیای Minecraft کمی آسان تر می کند. این راهنما همه چیزهایی را که باید در مورد sniffers بدانید را شرح می دهد.

Sniffers Minecraft چه می کنند

اگر شما یا یک گرگ رام شده یک انفیگر بالغ را بکشید بین یک تا سه XP به دست خواهید آورد و اگر یک بچه را بکشید فقط احساس گناه خواهید داشت.

بخوانید  How Alan Wake 2 Fits Into The Remedy Connected Universe

Sniffers Minecraft کجا تخم ریزی می کنند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.