توسعه دهندگان Baldur's Gate 3 در مقابل تهدیدات صحبت می کنند، زیرا بازی به نقطه عطفی می رسد

به نظر می رسد که استودیوی لاریان به موفقیت چشمگیری دست یافته است، زیرا دروازه ی Baldur's 3 به خوبی از 10 میلیون بازیکن فراتر رفته است. مدیر انتشارات سازنده، نقطه عطف اصلی RPG را در این آخر هفته فاش کرد و در مورد “تهدید (و) سمیت” علیه تیمش هشدار داد.

کارگردان Larian Michael Douse که توسط VGC مشاهده شد، به افزایش چشمگیر تعداد بازیکنان اشاره کرد. بر (که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد) در حالی که توضیح می داد که چگونه پشتیبانی mod به کنسول ها برای Baldur's Gate 3 ارائه می شود. “این یک بازی است که از (حدود) 2 (میلیون) بازیکن در مدت زمان بسیار کوتاهی به بیش از 10 (میلیون) رسید. دوس در سایت شبکه اجتماعی نوشت، بنابراین طبیعی است که مکالمه گیج کننده تر و پیچیده تر شود. اما برای حفظ همان سطح گفتگو، ما نیاز داریم که مردم درک کنند که این گفتگوها زمان می برد.

ظاهراً به‌روزرسانی‌های Baldur's Gate 3 باعث ایجاد اختلال در حالت‌های غیررسمی RPG شده و منجر به اظهارنظرهای ناخوشایند نسبت به توسعه‌دهندگان در حالی که پشتیبانی رسمی ماد در حال کار بود، شد. Douse می گوید که اکثر افراد جامعه بازی درک می کنند. اما او می نویسد: “چند تخم مرغ بد باعث آتش سوزی می شود.”

بخوانید  افشای جزئیات یک ویژگی مهم بازی مورتال کامبت ۱

در اوایل سال جاری، سوئن وینکه، بنیانگذار و مدیرعامل لارین استودیو، سخنان محکمی در مورد خدمات اشتراک بازی بیان کرد. او در نهایت معتقد است که “مسیر مستقیماً از توسعه دهنده به بازیکنان است.” احتمالاً این نیز دلیل بزرگی است که Baldur's Gate 3 در PlayStation Plus یا Xbox Game Pass گنجانده نشده است.

بازی Baldur's Gate 3 بهترین بازی سال 2023 توسط GameSpot بود و اخیراً جایزه بهترین بازی سال DICE را از آن خود کرد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی Baldur's Gate 3 GameSpot و همچنین مرکز راهنمای RPG را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر