توسعه دهنده PowerWash Simulator اعلام محتوا و تاریخ عرضه کنسول جدید را به تاخیر انداخت



توسعه‌دهنده FuturLab دیگر قصد ندارد از به‌روزرسانی محتوا برای PowerWash Simulator فردا عقب نشینی کند. در ابتدا، تیم قرار بود اطلاعاتی را در تاریخ 6 دسامبر برای یک بسط داستان کوتاه رایگان برای بازی پاکسازی اول شخص منتشر کند. این به روز رسانی پنج سطح جدید را به عنوان اضافه می کند، از جمله وسایل نقلیه ای که قبلاً دیده نشده بودند.

این حساب رسمی توییتر PowerWash Simulator جزئیات تاخیر را بیان کرد. FuturLab گفت: “متأسفیم، اما دیگر نمی توانیم دسته بعدی محتوا را طبق برنامه فردا اعلام کنیم.” “این هنوز هم در راه است، اما در حال حاضر به دلیل چندین عامل توسعه، نمی‌توانیم زمان عرضه یا تاریخ انتشار آن را به اشتراک بگذاریم.”

به گفته FuturLab، یکی از این عوامل، گسترش مداوم تیم است. توسعه دهنده اضافه کرد که نسخه های جدید PowerWash Simulator – پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ – در اوایل سال آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. این باید با اعلامیه های به روز رسانی محتوا همراه باشد.

PowerWash Simulator در حال حاضر بر روی PC، Xbox Series X|S و Xbox One (و همچنین Game Pass) در دسترس است. اخیراً یک باگ خنده دار در نسخه های Xbox ظاهر شده است. اساسا، توسعه دهنده به بازیکنان PowerWash Simulator توصیه کرد که از خیره شدن به خورشید خودداری کنند.

PowerWash Simulator که توسط Square Enix Collective منتشر شد، به‌عنوان یک بازی دسترسی زودهنگام در Steam در می ۲۰۲۱ آغاز شد. نسخه کامل سپس در جولای وارد شد و همزمان برای پلتفرم‌های Xbox نیز منتشر شد. ماه آینده این عنوان یک عنوان برجسته در Awesome Games Done Quick 2023 خواهد بود. هدف شش بازیکن این است که تمام وسایل نقلیه – بدون صابون – را در 45 دقیقه در طول رویداد سرعت ران تمیز کنند.

بخوانید  عرضه بسته الحاقی تازه برای بازی Mutant Football League

برای اطلاعات بیشتر، بررسی GameSpot’s PowerWash Simulator را بررسی کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.