توسعه دستگاه پخش بازی در اولویت مایکروسافت نیست

هنگام ایجاد محصولات جدید، همیشه این سوال مطرح می شود که آیا طراحی مناسبی است یا خیر. رابط کاربری خوبی داره؟ آیا پیشنهاد خوبی برای مشتری است؟ و آن پیشنهاد مشتری شامل قیمتی بود که فکر می‌کنم همه می‌دانستیم که از نظر قیمت کمی نامناسب است. بدون پرداختن به طراحی سخت افزار، اما اگر قرار است این دستگاه مستقل باشد، منظورم بدون استفاده از منبع تغذیه تلویزیون و آی سی هایی است که از قبل در تلویزیون وجود دارد، همه چیز باید به صورت سفارشی توسعه یابد.

بخش ایکس باکس مایکروسافت تابستان گذشته دستگاه پخش بازی خود را با نام Keystone معرفی کرد. این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که گیمرها می توانند بدون نیاز به کنسول بازی های ایکس باکس را روی تلویزیون یا مانیتور انجام دهند. فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی مایکروسافت، در مصاحبه اخیر خود با The Verge اعلام کرد که مایکروسافت دستگاه Keystone را ساخته و برخی از کارمندان آن را به خانه بردند تا عملکرد آن را آزمایش کنند. اسپنسر افزود که اگرچه مشخص شده است که این دستگاه در این آزمایش ها عملکرد خوبی دارد، اما هزینه های تولید آن بسیار بالاتر از حد انتظار است.

من فکر می‌کنم برای خرید یک دستگاه فقط برای پخش بازی، قیمت باید مناسب باشد. من می‌خواهم وقتی می‌خواهیم این کار را انجام دهیم، بتوانم یک کنترل‌کننده در کنار آن قرار دهم. بنابراین واقعاً این بود که آیا می‌توانیم یک محصول خوب را با قیمت خوب توسعه دهیم یا اگر نمی‌توانیم، چگونه تلاش‌های این تیم را متمرکز کنیم؟ ما تصمیم گرفتیم برنامه تلویزیونی را همراه با سامسونگ توسعه دهیم و واقعاً از نتایج آن راضی هستیم.”

بخوانید  نقد فیلم کات شماره شش (2021) | یک اودیسه زمینی

به گفته فیل اسپنسر، مایکروسافت ترجیح داد توسعه دستگاه پخش بازی خود را به دلیل دشواری قیمت گذاری در اولویت قرار ندهد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

اسپنسر محدوده قیمت این دستگاه پخش جریانی را در زمانی که باید وارد بازار شود، توضیح داد: “نمی‌خواهم قیمت مشخصی ارائه دهم، اما فکر می‌کنم باید بین 99 تا 129 دلار باشد. به نظر من، این قیمت معقولی است که باید داشته باشیم. زد اما نگرفتیم حتی با کنترلر هم نگرفتیم من دوست دارم امتحان کنم دلیل اینکه این وسیله در قفسه من است این است که اعضای تیم آستین ها را بالا زدند و در 9 ماه ساختند گروهی ما آن را به خانه بردیم و کار کرد. عالی کار کرد.

اما ما چند تصمیم گرفتیم تا کار را آسانتر کنیم. وقتی دستگاه روشن می شود شبیه ایکس باکس به نظر می رسد. UI و همه چیز کار می کند. با این حال، برخی از انتخاب های کلی که هنگام طراحی آن انجام دادیم، به ما اجازه نداد به قیمت مورد انتظار دست پیدا کنیم.

فیل اسپنسر در کنار لوگوی ایکس باکس

اسپنسر ماه گذشته در مصاحبه ای با وال استریت ژورنال گفت که ایکس باکس همچنان در حال بررسی عرضه یک دستگاه پخش بازی است، اما ممکن است سال ها طول بکشد.

اسپنسر توضیح داد: «دستگاه کیستون که ما ساختیم، و اکنون مردم آن را دیده‌اند، گران‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کردیم، حتی اگر با استفاده از سخت‌افزاری که ما در داخل داشتیم، توسعه یافته بود». بنابراین تصمیم گرفتیم تلاش این تیم را بر ارائه برنامه استریم به تلویزیون های هوشمند متمرکز کنیم. ما همچنان بر روی Keystone و زمان مناسب برای عرضه آن با قیمت مناسب متمرکز هستیم. با این حال، Xbox Series S را می توان با قیمت 299 دلار خریداری کرد و اگر در تعطیلات کمی افزایش قیمت داشته باشیم، بدیهی است که Xbox Series X بهترین گزینه خواهد بود.

بخوانید  آخرین رویداد Fortnite یک حفره بزرگ روی نقشه دارد