توسعه بازی Atomic Heart به پایان رسید

Atomic Heart که در سال 2017 معرفی شد، یک تیرانداز اکشن نقش آفرینی است که در آینده داستانی اتحاد جماهیر شوروی اتفاق می افتد. در این دنیا، صنعت رباتیک به شدت پیشرفت کرده است، اما زمانی که مشکلی در نصب 3826 رخ می دهد، ربات ها خراب می شوند و وظایف تهاجمی را بر عهده می گیرند.

با اعلام استودیو مراحل ساخت بازی Mundfish, Atomic Heart به پایان رسیده و Gold نام دارد.

در این شرایط سرگرد نچایف که مامور KGB است و با نام مستعار P-3 شناخته می شود، مسئول کنترل این وضعیت می شود. در واقع این مامور برای اصلاح این وضعیت باید با انواع ربات های مسلح و قاتل مبارزه کند.

پس از یک چرخه طولانی توسعه و چندین تاخیر، Mundfish اعلام کرد که توسعه Atomic Heart کامل شده و طلایی شده است. پایان توسعه بازی به این معنی است که آماده تولید انبوه نسخه های فیزیکی و صدور مجوز برای ویترین های دیجیتال قبل از انتشار در ماه آینده است.

بازی Atomic Heart در 21 فوریه (2 مارس) سال جاری بر روی پلتفرم های PC، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X | Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این بازی از روز اول انتشار در اختیار مشترکین Game Pass قرار خواهد گرفت. طبق پیش بینی ها کمپین اصلی این بازی حدود 20 ساعت طول خواهد کشید.

قلب اتمی

به گفته سازندگان، کیفیت عملکرد این بازی در کنسول‌های نسل نهم زمانی که بازیکنان در محیط‌های داخلی حضور دارند، در رزولوشن 4K و 60 فریم بر ثانیه ثابت است. البته زمانی که بازیکنان وارد محیط های باز می شوند، ممکن است هر از چند گاهی افت کیفیت را تجربه کنند.

بخوانید  همه چیز جدید در فصل 1 فورتنایت، فصل 5

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی Atomic Heart با ما در میان بگذارید.