توسعه بازی چندنفره جدید توسط سازندگان Dead by Daylight

طبق توضیحات ارائه‌شده در این آگهی‌ شغلی، بازی جدید تیم Behavior یک عنوان چندنفره، رقابتی و سرویس‌محور خواهد بود که در آن شاهد سیستم پیشرفت بازیکنان، سیستم حفظ و متعادل‌سازی اقتصاد درون بازی، بخش مدیریت منابع و Inventory، اچیومنت‌ها، اسکوربورد و قابلیت کراس-پلی خواهیم بود.

استودیوی بازی‌سازی Behavior Interactive در سال‌های اخیر به‌لطف پشتیبانی از بازی ترسناک و چندنفره‌ی Dead by Daylight به موفقیت‌های خوبی دست یافته است. این استودیو به‌طور مداوم برای بازیکنان Dead by Daylight محتوای جدیدی را منتشر کرد و بازی خود را با اضافه کردن شخصیت‌های جذاب از مجموعه‌های ترسناک دیگر گسترش داد تا نه‌تنها همیشه بازیکنان پایه‌ی خود را حفظ کند، بلکه بتواند به‌طور مداوم مخاطبان جدیدی داشته باشد. درحالی‌که بسیار بعید است عمر بازی Dead by Daylight رو به پایان باشد، اما به نظر می‌رسد استودیو Behavior در حال آماده شدن برای ساخت پروژه‌ی جدید خود است.

ساخت یک بازی جدید و چندنفره توسط یکی از از موفق‌ترین استودیوهای سازنده و پشتیبان بازی‌های گروهی و آنلاین جای تعجبی ندارد. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که استودیوی Behavior چند وقت دیگر از این بازی جدید رونمایی خواهد کرد. در اوایل سال جاری میلادی، Behavior استودیوی Scavengers Midwinter Entertainment را خرید. گزارش‌های آن زمان نشان می‌دادند این استودیوی جدید در حال کار روی یک پروژه‌ی معرفی‌نشده است.

شریل میسون و کله‌هرمی در نسخه موبایل Dead by Daylight

اخیرا در آگهی‌های شغلی استودیوی Behavior یک سری نیازمندی اعلام شده که نشان می‌دهد این سازنده به متخصصانی در زمینه‌ی برنامه‌نویسی سیستم کنسول، برنامه‌نویس سیستم آنلاین و طراح سیستمی نیاز دارد. این فهرست نیازمندی شغلی نشان می‌دهد که سازندگان Dead by Daylight در حال کار روی یک IP جدید و معرفی‌نشده هستند که در حال حاضر برای پلتفرم پی سی و کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن و ایکس باکس در حال توسعه است.

بخوانید  سازندگان Dark و 1899 دوباره با نتفلیکس برای سریال جدیدی همکاری می کنند

براساس آگهی‌های شغلی منتشرشده، استودیو Behaviour Interactive در حال توسعه‌ی یک بازی چندنفره‌ی جدید است.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع