توانایی های کلاس بربر در تریلر جدید Diablo 4 به نمایش گذاشته شد

با این حال، طبق گزارش بازیکنانی که تست بتای Diablo 4 را با موفقیت تجربه کرده اند، کلاس Barbarian مشکلات زیادی دارد. در همین راستا، شرکت بلیزارد با انتشار یک پست وبلاگی به بازخورد بازیکنان پاسخ داد و اشاره کرد که توسعه دهندگان در حال بررسی این مسائل و ایجاد تغییراتی از جمله کاهش 10 درصدی آسیب ضربه های Barbarian، افزایش قدرت توانایی Whirlwind و کاهش مصرف منابع هنگام استفاده از Double Swing مشاهده می شود.

بلیزارد تریلر جدیدی از بازی Diablo 4 منتشر کرده است که در آن شاهد توانایی های رزمی کلاس Barbarian هستیم.

بلیزارد تاکنون با انتشار تریلرهای کوتاهی قدرت و گیم پلی کلاس های Rogue و Sorcerer را به نمایش گذاشته است. اکنون سازنده در یک تریلر کوتاه جدید، کلاس Barbarian را در کانون توجه طرفداران Diablo 4 قرار داده است. همانطور که از یک بربر تنومند انتظار دارید، توانایی های این کلاس شامل ضربات سنگین چکش، فریادهای قدرتمند و حملات چرخشی خردکننده است.

مهارت های اصلی کلاس Barbarian در تنوع سلاح های آن نهفته است و این جنگنده ها می توانند چهار سلاح مختلف را همزمان حمل کرده و در موقعیت های مختلف تغییر دهند. در تریلر منتشر شده می توانیم تبرهای دوقلو، چکش سنگین، زنجیره بلند و شمشیر جنگجو بربر را ببینیم که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. بازیکنان می توانند از چکش های سنگین کلاس Barbarian برای ضربه سخت به دشمنان استفاده کنند و از زنجیره آتش طولانی آن برای منفجر کردن دشمنانی که آنها و متحدانشان را احاطه کرده اند استفاده کنند.

بخوانید  نمایش گربه دوست داشتنی در تصویر جدید انیمیشن گارفیلد

بازی Diablo 4 در تاریخ 16 ژوئن (6 خرداد) در پلتفرم های کامپیوتری، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S منتشر خواهد شد. بلیزارد اخیرا تایید کرده که ساخت این بازی به پایان رسیده است.

دانلود از آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Diablo 4 با ما در میان بگذارید.