توانایی‌های کلاس Handler را در تریلر جدید Remnant 2 نشان دهید

Remnant 2 تابستان امسال برای بازیکنان در دسترس خواهد بود و گیم پلی آن بر اساس کلاس های مختلف مبارزان با توانایی ها و توانایی های منحصر به فرد توسعه یافته است. در نتیجه، استودیو Gunfire Games به طور مرتب تریلرهایی را برای هر کلاس منتشر می کند تا توانایی های رزمی و گیم پلی خود را به نمایش بگذارد تا بازیکنان بتوانند آشنایی لازم را کسب کنند. Gunfire Games حدود یک ماه پیش از کلاس Handler رونمایی کرد و اکنون جزئیات بیشتری از این کلاس را با یک تریلر جدید به اشتراک گذاشته است.

علاوه بر این، جنگنده کلاس Handler می تواند دستوراتی را به سگ صادر کند، از جمله حمله به یک دشمن خاص، بازگشت به بازیکن، محافظت از هم تیمی ها، فعال کردن افزودنی های تهاجمی یا دفاعی برای بازیکن یا هم تیمی ها، و انجام حرکات ویژه. .

سازندگان Handler را به عنوان یک کلاس همه کاره توصیف کردند که مزایای آن می تواند به نفع بازیکن یا همراهان آنها باشد. اما بزرگترین مزیت این کلاس سگ همراه وفادار است که همیشه در کنار بازیکنان است و با دشمنان می جنگد. در نهایت، فعال کردن پرهای خاص می تواند قدرت این سگ را افزایش دهد. به عنوان مثال، زمانی که بازیکنان یا هم تیمی های آنها به دلیل آسیب زیاد روی زمین افتاده اند، این سگ می تواند به عنوان یک احیاگر عمل کند.

Gunfire Games مهارت‌های کلاس Handler را در تریلر جدیدی از بازی Remnant 2 به تفصیل شرح داده است.