تهیه کننده سابق Dragon Age: تاثیر تصاحب Activision توسط مایکروسافت مثبت نیست

مارک دارا، یکی از اعضای سابق استودیو BioWare، معتقد است که معامله مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد احتمالاً در دراز مدت چیز بدی خواهد بود.

او یک نشان داردتهیه کننده سابق Dragon Age و عضو قدیمی استودیو Bioware معتقد است که تصاحب Activision Blizzard توسط مایکروسافت احتمالاً در دراز مدت چیز بدی خواهد بود. با این حال، در کوتاه مدت، برای اکتیویژن بلیزارد مفید است. این شرکت تحت نظارت است بابی کوتیکمدیر عامل آن اوقات خوشی را سپری نکرده است و خود کوتیک متهم به ایجاد فرهنگ کاری تهاجمی و مدیریت ضعیف است.

خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در حال حاضر توسط آژانس های نظارتی و ضد انحصار در حال بررسی است و هنوز مشخص نیست که آیا این معامله توسط این آژانس ها تایید خواهد شد یا خیر.

“من می گویم ادغام احتمالاً در درازمدت چیز بدی است. خوشبختانه خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در کوتاه مدت چیز خوبی است، زیرا به نظر می رسد اکتیویژن بلیزارد از نظر فرهنگی به کسی نیاز دارد که با آن همراه شود. یک جاروبرقی و تمیز کردن آن گوشه‌های تاریک و غبارآلود. اما یکپارچگی طولانی‌مدت معمولاً چیز بدی است، زیرا وقتی کنترل کافی دارید، می‌خواهید هزینه‌ها را کنترل کنید و در بیشتر موارد، این به معنای خلاقیت و ریسک‌پذیری کمتر است. بنابراین احتمالاً در دراز مدت بد است. این می تواند در کوتاه مدت برای اکتیویژن بلیزارد خوب باشد.”

دارا که 23 سال را در BioWare گذراند و در سال 2021 بازنشسته خواهد شد، طی یک پرسش و پاسخ در یوتیوب گفت که این ادغام به خلاقیت لطمه می زند و شرکت ها باید هزینه ها را در طول زمان کنترل کنند و کاهش هزینه منجر به ریسک کمتری می شود. :

بخوانید  رویدادهای Takeover را در تریلر جدید Need for Speed ​​Unbound نشان دهید