تمرکز برادران وارنر روی تصمیم‌گیری درباره آینده فیلم فلش

ازرا میلر در نقش فلش در غار بتمن در فیلم The Flash

او در این سناریو حضور کوچکی در تبلیغات فیلم خواهد داشت. سناریو دوم این است که ازرا میلر نقشی در تبلیغات فیلم The Flash نداشته باشد و پس از اکران این فیلم بازیگر نقش فلش نیز تغییر کند. مورد سوم لغو و و کنار گذاشتن فیلم The Flash است و برادران وارنر اکران این فیلم را کاملا کنار بگذارد. البته احتمال اتفاق افتادن مورد سوم باتوجه‌به بودجه ساخت بسیار زیاد فیلم تقریبا بسیار پایین است و تمرکز وارنر فعلا روی دو سناریو اول است.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

مدیران برادران وارنر در حال بررسی سه گزینه پیش‌رو در مورد آینده فیلم The Flash هستند که بخش زیادی از آن بستگی به ازرا میلر، بازیگر فلش دارد.

حواشی ازرا میلر، بازیگر فلش قرار نیست به پایان برسد و او اخیرا متهم به دزدی شده است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران وارنر در مورد آینده فیلم The Flash تصمیم‌گیری خواهد کرد. هالیوودریپورتر گزارش داد که برادران وارنر در حال بررسی سناریوهای مختلف در مورد فیلم فلش است و هم‌اکنون سه گزینه در اختیار دارند. در اولین مورد ازرا میلر برای حل مشکلات رفتاری خود به یک مرکز درمانی مراجعه کند و در ادامه میلر طی یک مصاحبه در مورد کارهای غیر قانونی و غیر اخلاقی خود توضیح دهد و از آن احساس پشیمانی کند.

بخوانید  مقالات و ویدیوهای جعبه گشایی کارت گرافیک Radeon RX 7900 منتشر شد

گفته می‌شود که فیلم فلش با بودجه‌ای بیش از ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده است و همچنین مدیران برادران وارنر دیسکاوری از پخش نمایش آزمایشی فیلم رضایت داشته‌اند. بااین‌حال، حواشی میلر باعث شده است تا بسیاری در مورد عملکرد فیلم در گیشه نگران باشند و همچنین بسیاری بابت لغو پخش فیلم Batgirl توسط این شرکت همچنان در حال انتقاد هستند و این گروه اعتقاد دارند که برادران وارنر دیسکاوری باید اکران فیلم The Flash را لغو می‌کرد.

فیلم The Flash برای اکران در تاریخ ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳ (۲ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.



منبع