تمدید نشان تجاری Suikoden توسط کونامی در آستانه برگزاری TGS 2022

این نشان تجاری در ماه ژوئن به ثبت رسید، اما به‌تازگی توسط کاربران ردیت کشف و در انجمن ResetEra منتشر شد. با اینکه تمدید علامت‌های تجاری به‌تنهایی معنای خاصی ندارند، اما حضور یوکی کاجی در توکیو گیم شو و توضیحات کونامی باعث گمانه‌زنی‌های طرفدارها در خصوص معرفی نسخه‌ی جدیدی از Suikoden می‌شود.



منبع

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Konami نشان تجاری سری بازی ژاپنی نقش‌آفرینی کلاسیک Suikoden را تمدید کرده است. مدتی قبل این ناشر به رونمایی از یک بازی از مجموعه‌ای «بسیار پرطرفدار» در نمایشگاه توکیو گیم شو ۲۰۲۲ اشاره کرد و طرفدارها بر این باورند که منظور آن‌ها نسخه‌ی جدیدی از Suikoden است.

نظر به اینکه یوکی کاجی، صداپیشه‌ی ژاپنی کاراکتر جووی در بازی Suikoden 2 و کاراکترهای دیگر در بازی‌های Suikoden Tierkreis و Genso Suikoden: The Woven Web of a Century در نمایشگاه TGS حضور دارد، احتمال معرفی یک نسخه‌ی تازه از مجموعه‌ی Suikoden افزایش می‌یابد.

تمدید نشان تجاری Suikoden توسط کونامی در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه توکیو گیم شو احتمالا نشان از معرفی نسخه‌ی جدیدی از این مجموعه‌ی کلاسیک دارد.

شرکت Konami در تاریخ ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور) یک رویداد ۴۵ دقیقه‌ای در نمایشگاه توکیو گیم شو برگزار می‌کند. این شرکت در اطلاعیه‌ی برگزاری این رویداد می‌گوید: «یوکی کاجی، صداپیشه‌ی ژاپنی به‌عنوان مهمان دعوت خواهد شد تا در صحنه به معرفی بازی جدیدی از یک مجموعه‌ی بسیار محبوب متعلق به کونامی به طرفدارها بپردازد».

بخوانید  Get 34 Horror Comics Including Night Of The Living Dead For $13