تمدید سریال You برای سازندگان تعویض فصل پنجم و آخر نتفلیکس

برای من افتخاری بود که سریال را با نویسندگان، تهیه کنندگان، کارگردانان، بازیگران و سایر بازیگران با استعداد انجام دادم و بسیار لذت بخش بود. من احساس خوشبختی می کنم که با هنرمندی با استعداد و دلسوز مانند پن باجالی کار کردم. من برای تماشا و حمایت از تیم سریال You هیجان زده هستم. زیرا آنها سفر جو گلدبرگ را در پیچیده ترین حالت خود به پایان خواهند رساند.”

نتفلیکس این را اعلام کرد سریال شما برای فصل پنجم و آخر تمدید شد. همچنین سازندگان فصل آخر این سریال نیز تغییر کرده اند.

چند وقت پیش نیمه دوم فصل چهارم سریال You از نتفلیکس و هم اکنون در جدیدترین پخش شده است اخبار سینما و تلویزیونسریال کارآگاهی شما رو به پایان است. نتفلیکس از تمدید سریال You برای فصل پنجم خبر داد و فصل پنجم این سریال قرار است آخرین فصل آن باشد. همچنین سارا گمبل که از فصل اول و از سال 2018 که سریال در لایف تایم پخش شد، تهیه کنندگی سریال تو را بر عهده داشت، از سمت خود استعفا داد.

اکنون مایکل فولی و جاستین دبلیو لوو که در حال حاضر تهیه‌کننده اجرایی این سریال هستند، به عنوان گردانندگان جدید سریال You برای فصل پنجم آن معرفی شده‌اند. “همانطور که روی پروژه های جدید تمرکز می کنم، از برنامه روزانه خود عقب نشینی می کنم و کاملاً روی ساخت سریال تمرکز می کنم و از خالق همکار گرگ برلانتی، کارولین کپنس، دوستانم در Berlanti Productions عمیقا سپاسگزارم. و Alloy Entertainment، و همکارانم در Merci، Warner Bros، و Netflix، و من بسیار سپاسگزارم.

بخوانید  احتمال تعویق قرارداد اکتیویژن بلیزارد تا سال 2024

حالا فقط برگرد قلم بد تایید شده است که او در فصل آخر سریال You نقش جوی گلدبرگ را بازی می کند و فصل پنجم سریال قرار است در سال 2023 منتشر شود. سریال You که یکی از محبوب ترین سریال های اصلی در نتفلیکس است، بر اساس کتاب های همین نام کارولین کپنس تولید می شود.