تمدید سریال The Handmaid’s Tale برای فصل ششم و پایانی

شبکه هولو از تمدید سریال The Handmaid’s Tale برای فصل ششم خبر داد که فصل ششم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد.

پخش فصل پنجم سریال The Handmaid’s Tale قرار است از روز چهارشنبه هفته آینده از شبکه هولو آغاز شود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال با تمدید زودهنگامی مواجه شده است. شبکه هولو اعلام کرد که سریال سرگذشت ندیمه برای فصل ششم تمدید شده است. همچنین این شبکه تایید کرد که فصل ششم سریال The Handmaid’s Tale قرار است فصل پایانی این سریال باشد تا یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های این شبکه به‌زودی به کار خودش پایان دهد. 

الیزابت ماس، جوزف فاینز، ایوان استراهاوسکی، آن داود، مکس مینگلا، سمیرا وایلی، او.تی. فاگبنلی، مدلین بروئر، آماندا بروگل، بردلی وایتفورد، سام یاگر، استیون کانکن، اور کارادین، جوردانا بلیک، کریستین کو و جنویو آنجلس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل پنجم سریال The Handmaid’s Tale حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال سرگذشت ندیمه تاکنون ۱۵ جایزه امی را دریافت کرده است.



منبع انتظار می‌رود فصل ششم سریال The Handmaid’s Tale مانند فصل پنجم در ۱۰ قسمت تولید شود. سریال سرگذشت ندیمه با تحسین منتقدان و استقبال بینندگان مواجه شد، اما فصل سوم و چهارم این سریال با نقدهای متوسط و منفی‌تری از سوی منتقدان مواجه شده است. بروس میلر وظیفه ساخت سریال سرگذشت ندیمه را براساس رمانی به همین نام اثر مارگارت اتوود، نویسنده برجسته کانادایی را بر عهده دارد که برای ساخت فصل پایانی سریال The Handmaid’s Tale نیز باز خواهد گشت.

بخوانید  فیل اسپنسر از ایده بازگشت StarCraft استقبال می کند