تمدید سریال For All Mankind برای فصل چهارم

خبر تمدید For All Mankind برای فصل ۴ در روز جمعه در پنل این سریال در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو اعلام شد. این در حالی است که تنها چند هفته تا آغاز تولید فصل چهارم در ماه اوت فاصله داریم. رونالد مور، تهیه‌کننده‌ی سریال کوتاه Battlestar Galactica (بتل‌استار گالکتیکا)، سریال Star Trek: Deep Space Nine (پیشتازان فضا: فضای عمیق نهم) و سریال Outlander (غریبه) خالق، تهیه‌کننده‌ی اجرایی و نویسنده‌ی این سریال است.

سریال For All Mankind به نمایش حوادثی می‌پردازد که در صورت پایان نیافتن رقابت فضایی در سطح جهانی اتفاق می‌افتاد. در فصل سوم به اوایل دهه‌ی ۱۹۹۰ می‌رویم که مریخ نه‌تنها برای آمریکا و اتحاد جماهیر شوروی به جبهه‌ی جدیدی در زمینه‌ی رقابت فضایی تبدیل شده است، بلکه یک شرکت تازه نیز به‌شکل غیرمنتظره وارد میدان می‌شود.

شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس در رویداد کامیک کان سن دیگو اعلام کرد که سریال For All Mankind برای فصل چهارم تمدید شده است.

یوئل کینامان، شانتل ونسانتن، جودی بالفور، سونیا والگر، کریس مارشال، سینتی وو، کیسی جانسون، کورال پنا، رن اشمیت و ادی گاتگی از بازیگرانی هستند که در سریال For All Mankind به ایفای نقش می‌پردازند. درحال‌حاضر سخنی از زمان پخش فصل چهارم این سریال به میان نیامده است و باید زمان بیشتری را برای اطلاع از آن منتظر بمانیم.



منبع

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت اپل از تمدید سریال For All Mankind (برای تمام بشریت) برای فصل چهارم خبر داده است. این خبر پس از پخش فصل سوم این سریال تحسین‌شده در تاریخ ۱۰ ژوئن (۲۰ خرداد) از شبکه‌ی اپل تی‌وی پلاس منتشر شد.

بخوانید  تریلر جدید فیفا ۲۳ با محوریت اتمسفر ورزشگاه و مسابقه‌ها