تمدید انیمه My Dress-Up Darling برای فصل دوم

در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست و اعلام نشده است که چه زمانی می‌توانیم شاهد پخش فصل دوم این انیمه کمدی عاشقانه باشیم، اما فصل اول انیمه My Dress-Up Darling توانسته بود یک جایزه در بخش زمستانی بهترین انیمه فصل را از جوایز Anime Trending دریافت کند. البته طولانی شدن روند ساخت فصل دوم این انیمه عاشقانه کمدی خیلی غافلگیر کننده نیست؛ چرا که از ابتدا طرفداران می‌دانستند که مانگا انیمه به‌حدی جلو نرفته است که بلافاصله ساخت فصل دوم آن تایید شود.

فصل اول انیمه My Dress-Up Darling که اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر شینیچی فوکودا است، در اوایل سال ۲۰۲۲ پخش شد و این انیمه کمدی توانست خیلی سریع مورد توجه قرار بگیرد و از آثار محبوب سال لقب بگیرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت فصل دوم انیمه عروسک آراسته من تایید و اعلام شده است. استودیو CloverWorks پس از چند ماه بالاخره تایید کرد که انیمه My Dress-Up Darling برای فصل دوم تمدید شده است.

سرانجام CloverWorks به‌صورت رسمی ساخت فصل دوم انیمه My Dress-Up Darling را تایید و اعلام کرد تا طرفداران در آینده شاهد ادامه داستان مارین و گوجو باشند.

حالا با سرعت بخشیده شدن به پخش مانگا My Dress-Up Darling و انتشار قسمت‌های جدید آن، ساخت فصل دوم این انیمه نیز رسما تایید شده است. کیسوکه شینوهارا برای کارگردانی و یوریکو تومیتا برای نوشتن فیلمنامه فصل دوم انیمه My Dress-Up Darling باز خواهند گشت. همچنین در یوتیوب می‌توانید ویدیو تایید ساخت فصل دوم انیمه عروسک آراسته من را تماشا کنید که درواقع خلاصه اتفاقات فصل اول آن است.

بخوانید  اعلام زمان تقریبی اولین تریلر Fast and Furious 10 توسط وین دیزل



منبع