تمایل تیم بلوبر برای ادامه فعالیت مستقل خود در آینده

تیم مدیر عامل بلوبر در مصاحبه ای جدید تاکید کرد که مستقل ماندن در آینده یکی از اهداف اصلی این بازی ساز خواهد بود.

اخیراً Piotr Babineau مدیرعامل تیم Blober در مصاحبه جدید خود بار دیگر تاکید کرد که هدف آنها حفظ استقلال و مقاومت در برابر پیشنهادات خرید توسط سایر شرکت ها خواهد بود. در این مصاحبه، Babineau توضیح داد که تیم Blubber همچنان می‌خواهد به عنوان یک توسعه‌دهنده مستقل به فعالیت خود ادامه دهد و این هدف توسط سایر سرمایه‌گذاران خطرپذیر تهدید می‌شود.

در اکتبر 2021، شرکت چینی Tencent حدود 22٪ از سهام استودیوی تیم Blubber را به قیمت 19.5 میلیون دلار خریداری کرد و بزرگترین سهامدار آن شد. اما فعالیت این استودیو همچنان مستقل بوده و به نظر می رسد در آینده نیز به فعالیت خلاقانه و آزاد خود ادامه دهد. این توسعه دهنده لهستانی در حال حاضر روی بازسازی Silent Hill 2 با همکاری Konami و همچنین Layers of Fear کار می کند. همچنین سه پروژه دیگر از این توسعه دهنده در دست تولید است و توسط Private Division، Rogue Games و Draw Distance منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در چند سال گذشته، شرکت‌های مادر و غول‌های فناوری تلاش کرده‌اند استودیوها و ناشران با استعداد و برجسته را به شرکت‌های تابعه خود اضافه کنند. بنابراین، هر تیم سازنده بازی می تواند کاندیدای بالقوه ای برای خرید توسط ناشران بزرگ باشد. در حالی که بسیاری از این استودیوها احتمالاً از دریافت سرمایه از شرکت های بزرگ برای توسعه پروژه های خود استقبال می کنند، به نظر می رسد که برخی دیگر حفظ استقلال و خلاقیت را در اولویت قرار داده اند.

بخوانید  اکنون گیمرها از مایکروسافت برای جلوگیری از خرید Activision Blizzard شکایت می کنند

محیط های بازسازی سایلنت هیل 2

مدیر عامل بلوبر تیم ادامه داد: اگر تیم بلوبر توسط یک شرکت بزرگ تصاحب شود، ممکن است فکر کنند که می توانند ما را به سمت توسعه هر پروژه ای هدایت کنند و من این را قبول ندارم. فکر می کنم کارمندانی که از استودیوهای لهستان و سایر کشورهای خارجی به اینجا آمده بودند با هدف مشارکت در خلاقیت به ما پیوستند. بنابراین هدف ما استقلال ماندن است. ما استراتژی های خود را در گذشته مرور کردیم و تصمیم گرفتیم به عنوان یک استودیو مستقل ادامه دهیم.”