تمایل تروی بیکر برای بازی دوباره جوئل میلر در صورت تولید The Last of Us Part 3

نشانه هایی وجود دارد که حداقل گزینه تولید The Last of Us Part III توسط استودیو Naughty Dog سونی هنوز روی میز است. در روزهای آخر نیل دراکمنرئیس استودیو گفته است که Naughty Dog تنها در صورتی آماده ساخت Last of Ace 3 خواهد بود که مطمئن باشد داستان مناسب و جذابی برای گفتن دارد. این نویسنده و سازنده بازی دو سال پیش اعلام کرد که طرح کلی قسمت سوم را تهیه کرده است. آیا این طرح در طول زمان به اندازه کافی توسعه یافته است تا به داستانی مناسب و ارزشمند تبدیل شود تا تولید The Last of Us Part III را توجیه کند؟

جواهر و الی در بازی The Last of Us Part 1 استودیو Naughty Dog برای سونی پلی استیشن 5

صداپیشه جوئل میلر در دو قسمت اول مجموعه بازی The Last of Us از تمایل زیاد خود برای بازی مجدد در این نقش در The Last of Us Part 3 صحبت کرد.

سوالات زیادی در مورد نسخه بعدی سری بازی The Last of Us وجود دارد که در حال حاضر مشخص نیست نیل دراکمن او به عنوان سازنده این سریال چه نقشه ای برای دنباله Last of Ace کشید؟ در جریان جدیدترین اخبار بازی، تروی بیکر، به عنوان یکی از شناخته شده ترین صداپیشگان صنعت بازی های ویدیویی، تمایل خود را برای ایفای مجدد نقش جوئل میلر در صورت طراحی و توسعه از The Last of Us Part آشکار کرد. 3.

مجموعه Last of Ace روزهای خوب و زیبایی را پشت سر می گذارد. پخش سریال The Last of Us از شبکه HBO و همچنین ارائه یک اقتباس تلویزیونی با کیفیت و موفق از The Last of Us باعث افزایش آمار فروش سریال The Last of Us Part I و The Last of Us Part II از Naughty شد. استودیو بازی سگ. اکنون تروی بیکر او می‌گوید اگر The Last of Us Part III ساخته شود، همچنان برای نقش جوئل میلر آماده است.

بخوانید  تایید انتشار بازی GoldenEye 007 برای ایکس باکس و نینتندو سوییچ

با وجود همه این‌ها، دراکمن به‌عنوان کارگردان سری بازی‌های Last of Ace، مدتی پیش گفت که فکر می‌کند این سریال داستان‌های بیشتری برای گفتن دارد. به هر حال، در حال حاضر به طور رسمی می دانیم که Naughty Dog در حال توسعه بازی آنلاین و چند نفره Last of Ace است. پروژه ای که چند سال پیش راه اندازی شد و به عنوان جاه طلبانه ترین پروژه این استودیو فرست (انحصاری) پلی استیشن شناخته می شود.

این مرد اخیراً در پادکست Last of Pods در مورد آن صحبت کرده است. تروی بیکر در پاسخ به سوالی در مورد قسمت سوم و اینکه آیا علاقه مند به شرکت در این پروژه است، ابتدا گفت که هنوز نمی داند ناتی داگ چه زمانی به ساخت این پروژه می پردازد و آیا امکان انجام آن وجود دارد یا خیر. به همه. با این حال اگر سازندگان به این پروژه چراغ سبز نشان دهند این صداپیشه معروف دوست دارد برای بازی در نقش جوئل میلر در سری بازی های The Last of Us برگردد هر چه می گویم مردم همیشه می پرسند که آیا سومی وجود دارد یا خیر. بخشی از The Last of Us. من هیچ نظری ندارم.”

الی در بازی The Last of Us Part II استودیو Naughty Dog در کنار نیل دراکمن

بیکر با اشاره به تمایل خود برای همکاری با نیل دراکمن، می‌گوید: «من قطعاً او را دنبال خواهم کرد. به دنبال او تا دروازه جهنم رفتم، برگشتم و سپس بستنی خریدم.»

این شخص ادامه داد: “من نمی دانستم که قسمت دوم وجود دارد. اما اگر نیل [دراکمن، کارگردان و نویسنده این سری بازی] اگر او داستانی برای گفتن داشته باشد و بخواهد من به نوعی در آن نقش داشته باشم، من هفت روز در هفته آنجا خواهم بود، حتی یکشنبه ها (تعطیلات) دو بار سر کار می روم.”

بخوانید  کارگردان Cyberpunk 2077 بابت ایمان گیمرها به سی‌دی پراجکت تشکر کرد

شما چی فکر میکنید ؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.