تمایل استودیو Volition به پشتیبانی درازمدت از بازی Saints Row

در حال حاضر اولویت و تمرکز Volition روی رفع مشکلاتی است که باعث ناراحتی طرفداران شده است. این تیم قصد دارد با رفع این مشکلات، تجربه‌ی سینتز رو را روی تمام پلتفرم‌ها به ایده‌آل خود نزدیک کند. ریبوت Saints Row هم‌اکنون روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

بسیاری از طرفداران سری Saints Row پس از معرفی ریبوت آن توسط Volition هیجان‌زده و خوشحال شدند. بااین‌حال این بازی در زمان عرضه با مشکلات فنی متعددی رو‌به‌رو بود و نتوانست انتظارات بازیکنان و منتقدها را برآورده کند. حال به نظر می‌رسد استودیو Volition با وجود عرضه‌ی ضعیف Saints Row همچنان قصد پشتیبانی از آن را دارد. این استودیو امروز یک پست منتشر کرد و به بازیکنان اطمینان داد که از Saints Row در طولانی مدت پشتیبانی خواهد کرد. البته ما نمی‌دانیم که این پشتیبانی به‌طور دقیق تا چه مدت خواهد بود.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع

باتوجه‌به برنامه‌های کوتاه‌مدت اعلام‌شده، Volition یک به‌روزرسانی برای ماه نوامبر برنامه‌ریزی کرده که اولین به‌روزرسانی مهم و بزرگ Saints Row از زمان انتشار به حساب می‌آید. Volition از مشکلاتی که به تجربه‌ی بازیکنان آسیب می‌رسانند، آگاه است. این استودیو به گیمرها اعلام کرد که تیم سازنده برای انجام کارهای زیادی که دارد، آماده است.

استودیوی بازی‌سازی Volition به بازیکنان اطمینان داد که تا مدت طولانی از ریبوت Saints Row پشتیبانی خواهد کرد.

بخوانید  پیش‌سفارش پوکمون اسکارلت و بنفش با تخفیف قبل از عرضه در روز جمعه

کاراکترهای بازی Saints Row

به‌گفته‌ی Volition، به‌روزرسانی ماه نوامبر بیش از ۲۰۰ اشکال و باگ را از بازی Saints Row رفع خواهد کرد و باعث پایداری عملکرد آن می‌شود. همچنین این به‌روزرسانی تمرکز ویژه‌ای بر بهبود چالش‌ها، ثبات کلی و بخش Co-Op خواهد داشت. بخش کوآپ Saints Row یکی از اصلی‌ترین بخش‌هایی است که بازیکنان از مشکلات آن شکایت داشتند و حال استودیوی سازنده در تلاش برای رفع این اشکالات است.

به نظر می‌رسد به جز این تغییرات و تلاش برای رفع مشکلات، Volition هنوز برنامه‌ای برای ساخت محتوای جدید یا DLC برای بازی Saints Row ندارد. بااین‌حال این استودیو همچنان محتوای تزئینی رایگان را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. چندی پیش Volition اعلام کرد که توسعه‌ی محتوای جدید یا DLC در اولویت‌های مهم آن‌ها قرار ندارد؛ بنابراین بازیکنانی که به‌دنبال محتوای جدید Saints Row هستند، باید مدت زمان بیشتری را منتظر بمانند.

Volition در این‌باره گفت: «ما به‌ویژه از مشکلاتی که برخی از بازیکنان در بخش کوآپ داشته‌اند آگاه هستیم و متأسفیم که رفع‌ این مشکلات درحالی‌که ما آن‌ها را به‌طور کامل اعمال و آزمایش می‌کنیم، بیش از حد انتظار طول کشیده است. بازیکنان همچنین می‌توانند انتظار برخی از تغییرات کیفی به مانند بهبود پاداش چالش‌ها، کاهش تعداد دفعات تکرار برخی از فعالیت‌ها، اصلاح ویژگی‌های هپتیک و موارد دیگر را داشته باشند».

محیط، ماشین و کاراکترهای ریبوت Saints Row