تمامی رنگ‌های Nintendo Switch Joy-Con تاکنون منتشر شده‌اند

2023 طلا آورد The Legend of Zelda: Tears of Kingdom Joy-Con و به زودی خواهد آورد دو جفت Joy-Cons پاستلی. با انتشار انواع کنترلرهای جدید Joy-Con، ما به این لیست اضافه خواهیم کرد.

در حالی که زیبایی در چشم بیننده است، هر Joy-Con هنگام نگه داشتن عالی به نظر می رسد. چه خاکستری استاندارد یا سبز روشن یا مجموعه های پاستلی آینده، آنها بیان چشم نوازی از خلاقیت هستند. ما همه نسخه‌های رسمی NA را در زیر گردآوری کرده‌ایم، فقط در صورتی که دوست داشته باشید در تاریخچه سوییچ مرور کنید. پیدا کردن برخی از این مجموعه‌ها این روزها به دلایلی دشوار است، بنابراین تکمیل مجموعه آمریکای شمالی شما خیلی ساده نیست. خوشبختانه، نینتندو Joy-Cons را نیز به صورت جداگانه منتشر کرد و GameStop Joy-Con دست دوم را به صورت تک‌نفره می‌فروشد، بنابراین شما می توانید ترکیب و مطابقت برای ایجاد مجموعه خود را. و بله، گاهی اوقات صاحبان سوییچ مجبورند جفت جوی کان جدید بخرند نه به این دلیل که رنگ بندی جدیدی می خواهند، بلکه به دلیل مشکل دریفت جوی کان. حداقل کنترلرهای Joy-Con جالب به نظر می رسند، درست است؟ نینتندو برخی از آنها را منتشر کرده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.