تماشای رایگان جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا همراه با دوبله فارسی

گپ فیلم جزء معدود پلتفرم‌های این حوزه است که با همکاری بهترین‌های‌ دوبلاژ ایران و بهره‌گیری از برترین استودیوهای دوبله، جدیدترین آثار روز دنیا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوبله می‌کند. از این رو گپ فیلم توانسته اولین پلفترمی باشد که محتوای خارجی را با دوبله فارسی اختصاصی منتشر می‌کند که این مورد یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین نقاط قوت گپ فیلم نسبت به سایر رقباست.

پلتفرم گپ فیلم در حال حاضر در نسخه‌های وب، اپلیکیشن اندروید، اپلیکیشن اندروید TV (برای کاربران تلویزیون‌های هوشمند) و نسخه PWA برای کاربران محصولات اپل (سیستم عامل IOS) برای دانلود در دسترس است.  جهت نصب گپ فیلم بر روی دستگاه‌های اندرویدی می‌توانید به گوگل پلی، کافه بازار و مایکت مراجعه کرده یا با کلیک روی لینک دانلود مستقیم گپ فیلم آن را دریافت کنید. 

با یک جستجوی ساده در یکی از پلتفرم‌های ارائه اپلیکیشن مانند کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و مقایسه سرویس‌های VOD می‌توان دید که بر اساس تجربه کاربران و امتیازی که آن‌ها به پلتفرم‌ها داده‌اند، گپ فیلم در حال حاضر محبوب‌ترین سرویس‌دهنده در این حوزه است.

پلتفرم گپ فیلم علاوه بر تیم دوبله اختصاصی، از یک تیم قوی تدوین نیز بهره می‌گیرد که محتوای فیلم‌ها‌ و سریال‌ها را بدون تغییر داستان و سیر اتفاقات، تدوین می‌کنند. در انتها باید عنوان کنیم که تیم گپ فیلم یک تیم اختصاصی پشتیبانی اپلیکیشن و سایت هم دارد که در اسرع وقت هرگونه مشکل کاربران را برطرف می کنند.

گپ فیلم دوبله دنیای ژوراسیک

از دیگر امکانات گپ فیلم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 پایان رپورتاژ آگهی/.

پلتفرم گپ فیلم امکانات متنوعی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. به طور مثال در مورد هزینه اشتراک، گپ فیلم یکی از پایین‌ترین هزینه‌های اشتراک را در میان پلفترم‌های مشابه در نظر گرفته تا کاربران بیشتری بتوانند از این سرویس استفاده کنند.

بخوانید  All The Games Shown At Nintendo's November 2023 Indie World Showcase
گپ فیلم، سرویس جامع دانلود و پخش آنلاین فیلم و سریال با دوبله فارسی اختصاصی یا زیرنویس است که تمرکز خود را بر ارائه جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های سراسر دنیا قرار داده است. گپ فیلم از همان ابتدا، با هدف دسترسی کاربران ایرانی به محتوای روز دنیا، در کوتاه‌ترین زمان و با بالاترین کیفیت راه‌اندازی شد.

پلتفرم گپ فیلم چه امکاناتی دارد؟

گپ فیلم در چه نسخه‌هایی در دسترس است؟

آشنایی با گپ فیلم

با گپ فیلم در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوبله جدیدترین آثار سینمایی را تماشا کنید. 

گپ فیلم این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا پس از دانلود فیلم یا سریال دلخواهشان، بتوانند آن را زمانی که به اینترنت دسترسی ندارند هم تماشا کنند. ضمنا کاربران می‌توانند کیفیت پخش را براساس سرعت اینترنت خود تنظیم می‌کنند تا از قطع و وصل شدن سرویس جلوگیری کنند.

پلفترم‌های پخش فیلم تا چند سال پیش شاید این چنین پرمخاطب نبوده‌اند اما به دلایل مختلف از جمله شیوع ویروس کرونا، مردم به این پلتفرم‌ها علاقه بیشتری نشان دادند. از جمله غول‌های بزرگ این صنعت رو به رشد که به موفقیت‌های بسیاری هم دست پیدا کرده‌اند، می‌توان به نتفلیکس، آمازون، اچ‌بی‌او و هولو اشاره کرد. این پلتفرم‌ها علاوه بر سرویس پخش فیلم و سریال وارد صنعت تولید و ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی هم شده‌اند تا در رقابت با یکدیگر سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهند. اما شاید این سوال ذهن شما را مشغول کرده باشد که اکثر فیلم‌های این پلفترم‌ها همه به زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر هستند و ما فارسی زبانان باید چه کنیم؟

بخوانید  اولویت دادن به کاربران سطح چهارم PlayStation Stars در پشتیبانی

تماشای جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به صورت دوبله و رایگان، آن هم در زمانی کوتاه پس از انتشار جهانی، شاید تا چندی پیش غیرممکن به نظر می‌رسید. اما گپ فیلم که یک پلتفرم موفق تماشای آنلاین و دانلود فیلم و سریال در کشور است، با به کارگیری حرفه‌ای‌ترین تیم‌های تدوین و دوبله، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، جدیدترین آثار سینمای جهان را، دوبله شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر علاقه‌مند به تماشای این فیلم‎ها و سریال‌ها با دوبله و رایگان هستید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سرویس گپ فیلم پس از بررسی‌های گسترده، نیازهای علاقه‌مندان به فیلم و سریال را شناسایی و این امکان را فراهم کرده تا مخاطبان در هر موقعیت و هر زمانی که هستند، بتوانند از این پلفترم استفاده کنند.

این پلتفرم همچنین این امکان را دارد تا با خرید یک اشتراک، چند کاربر به طور هم‌زمان بتوانند از خدمات گپ‌فلیم بهره‌مند شوند.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و یک گیمر هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.



منبع

گپ فیلم در راستای توجه به درخواست‌های خانواده‌ها، یک قفل کودک برای برنامه خود در نظر گرفته تا والدین در صورت تمایل بتوانند محتوای در دسترس کودکانشان را کنترل کنند.

در میان تمام پلتفرم‌های تماشای آنلاین فیلم و سریال، شاید تنها یک نام باشد که توانسته نسبت به دیگر پلفترم‌ها متفاوت عمل کند و آن هم گپ فیلم است. پلفترم گپ فیلم در سال ۱۳۹۷ وارد بازار VOD ایران شد و به یکی از موفق‌ترین‌های این حوزه تبدیل شد.

بخوانید  حقایق جالب از سریال پدر آمریکایی; یک انیمیشن موفق دیگر از ست مک فارلین

کاربران گپ فیلم علاوه بر خرید اشتراک با قیمتی پایین‌تر از دیگر پلفترم‌ها می‌توانند تنها با استفاده از اینترنت تمام بهای اپراتورهای داخلی، فیلم یا سریال مورد نظرشان را از آرشیو بزرگ گپ فیلم انتخاب کرده و مشاهده کنند. با این کار، کاربران هزینه‌ای برای اشتراک نمی‌پردازند و به صورت رایگان و تنها با استفاده از اینترنت تلفن همراه، امکان دسترسی به چنین محتواهایی را خواهند داشت.

پلفترم گپ فیلم، نیازهای خانواده‌های ایرانی را به خوبی می‌شناسد و محیطی را فراهم کرده تا کودکان بتوانند در محیطی امن وقت بگذرانند و سرگرم شوند. سرویس گپ کید با محتواهای انیمیشنی و جذاب برای کودکان، گامی بلند در راستای ارتقا تجربه کاربران و امنیت خاطر والدین برداشته است.

گپ فیلم، محبوب‌ترین سرویس VOD کشور

برآورده کردن نیازهای خانواده‌های ایرانی با گپ کید

گپ فیلم یکی از کامل‌ترین آرشیوهای فیلم و سریال خارجی را جمع آوری کرده تا کاربران متنوع را با سلیقه‌های مختلف به سوی خود جذب کند. از دیگر امکانات گپ فیلم باید به امکان تماشای فیلم و سریال به صورت رایگان و تنها با استفاده از اینترنت تمام بهای اپراتورهای داخلی تلفن همراه اشاره کنیم.

گپ فیلم دوبله انیمیشن های جدید

با توجه به بالا بودن هزینه اشتراک پلتفرم‌های VOD شاید برای شما سوال پیش آمده باشد که اشتراک گپ فیلم چقدر است. چرا که برای دیدن فیلم‌های روز دنیا با دوبله باید اشتراک بالایی پرداخت کرد، اما در گپ‌فیلم این‌طور نیست.

تماشای رایگان جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به‌صورت دوبله