تلاش 329 میلیون بازیکن برای شکست مالنیا در الدن رینگ

به مناسبت اولین سالگرد بازی Elden Ring که زمستان گذشته راه اندازی شد، Bandai Namco Entertainment، ناشر Elden Ring، اینفوگرافیک جدیدی از این بازی منتشر کرده است.در این اینفوگرافیک، اطلاعات و آمار بازیکنان داخل بازی را درج می کنیم. جالب ترین چیز در مورد این آمار مربوط به تلاش بازیکنان برای کشتن باس ها در بازی است.

در این بین بد نیست اشاره کنیم که بیش از یک میلیارد احضار (احضار) در الدن رینگ انجام شده است که 88 درصد از حالت تعاونی است. پر استفاده ترین طلسم ها عبارتند از راک اسلینگ، کریستال تورنت و سنگریزه گلینت استون. در ادامه می توانید اینفوگرافیک منتشر شده از بازی Elden Ring را در یک گیمر مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

به تازگی آمار بازیکنان بازی Elden Ring منتشر شده است و مشخص است که بازیکنان 329 میلیون بار برای شکست دادن مالنیا تلاش کرده اند.

اینفوگرافیک بازی Elden Ring

در مجموع، بازیکنان Elden Ring 5.9 میلیارد بار اقدام به کشتن رئیس کرده اند که 329 میلیون تلاش مربوط به باس فایت Malenia، Blade of Miquella بوده است. علاوه بر این، Mergit، Fell Omen و Limgrave Tree Sentinel به ترتیب مقام های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. علاوه بر این، مشخص شده است که بازیکنان بیش از 9 میلیارد بار در Elden Ring مرده اند که 69 درصد از مرگ ها به دست دشمنان و NPC ها بوده است. البته نمی توان منکر 14 درصد مرگ و میر ناشی از پرتاب از ارتفاع شد.

Elden Ring هم اکنون برای رایانه های شخصی در دسترس است، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 در دسترس هستند و برنده جایزه بهترین بازی سال 2022 شده اند.همچنین طبق آخرین آمار، این بازی بیش از 20 میلیون فروش داشته است. کپی می کند و اخیرا بسته الحاقی Shadow of the Erdtree برای Elden Ring معرفی شده است.

بخوانید  نمایش گرافیک نسخه نینتندو سوییچ در تریلر بازی Hogwarts Legacy