تلاش سازندگان Redfall برای رفع نیاز به اتصال اینترنت همیشه روشن در حالت تک نفره

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

والپیپر بازی Redfall

ما با همدلی فراوان این انتقاد را می پذیریم، به آن گوش می دهیم و از هم اکنون برای حل این مشکل دست به کار شده ایم. ما باید کارهایی مانند رمزگذاری بازی‌های ذخیره شده بازیکنان و انجام برخی بهینه‌سازی‌ها برای پشتیبانی بهتر از رابط کاربری انجام دهیم. بنابراین ما در حال بررسی آن هستیم. هرچند قولی نمی دهم، اما در حال بررسی و تلاش جدی برای حل این موضوع در آینده هستیم.

توسعه دهندگان Redfall در حال تلاش برای رفع نیاز آن به اتصال ثابت اینترنت در حالت تک پخش هستند.

اسمیت در مصاحبه‌اش در مورد بازیکنانی که می‌خواهند Redfall را به‌صورت آفلاین تجربه کنند، توضیح داد: «توسعه‌دهندگان می‌توانند به دو روش به این تقاضای بازیکن پاسخ دهند. ممکن است گروهی بگویند که گیمرهای استیم باید همیشه آنلاین باشند، یا اینکه گیمرهای ایکس باکس همیشه باید بازی خود را به آخرین نسخه به روز کنند و فعالیت دوستان خود را دنبال کنند و همیشه به اتصال دائم اینترنت نیاز دارند. در نتیجه، بازیکنان همیشه با یک اتصال اینترنتی ثابت درگیر هستند.

بازی Redfall قرار است در تاریخ 12 می (2 مه) برای رایانه شخصی منتشر شود، پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S منتشر خواهد شد. علاوه بر این، این بازی در روز اول انتشار در اختیار مشترکین Game Pass قرار می گیرد و همه بازیکنان می توانند از قابلیت چندنفره متقاطع آن استفاده کنند.

بخوانید  تریلرهای جدید Lies Of P نمایش مبارزات مکانیزه و دنیای تاریک فانتزی

به گفته اسمیت، بازیکنان به احتمال زیاد هنوز برای تجربه تک نفره در زمان انتشار Redfall به یک اتصال اینترنتی ثابت نیاز خواهند داشت و در آینده‌ای دور شاهد رفع آن خواهند بود. با این حال، استودیو Arkin به منظور عیب یابی مشکلات بازی، داده های بازیکنان آنلاین را جمع آوری می کند.

تاکنون پیش نمایش ها و جزئیات مختلفی از بازی Redfall استودیوی آرکین در اختیار بازیکنان قرار گرفته است تا با گیم پلی آن بیشتر آشنا شوند. این نمایش ها در نهایت منجر به این شد که بازیکنان اعتراض خود را نسبت به موارد خاصی به تهیه کنندگان اعلام کنند. یکی از این موارد نیاز دائمی Redfall به اینترنت حتی در حالت تجربه تک نفره است و حالا مدیر Arkin Studio در این مورد صحبت کرده است. به گفته هاروی اسمیت، مدیر Arkin، تیم توسعه فعالانه در حال تلاش برای رفع نیاز دائمی به اینترنت در حالت تک نفره Redfall است.

به نظر من، این پاسخ فاقد همدلی خواهد بود. علاوه بر این، بازیکنانی وجود دارند که در مکان‌هایی با قطعی اینترنت یا پهنای باند ضعیف زندگی می‌کنند. همچنین ممکن است این بازیکنان اینترنت را با سایر اعضای خانواده که در حال تماشای فیلم یا پخش جریانی در دستگاه دیگری هستند، به اشتراک بگذارند. بنابراین، من فکر می کنم این بررسی بازیکن درست است.

پرنده خون آشام در ردفال

اسمیت افزود: «این به ما امکان می دهد برخی بهینه سازی های دسترسی را انجام دهیم. اتصال مداوم به اینترنت به ما اجازه می دهد تا تجربیات بازیکنان را دنبال کنیم. به عنوان مثال، اگر بازیکنان هنگام بالا رفتن از یک نردبان زمین بخورند و بمیرند، می توانیم این نقص را تشخیص داده و کد نردبان را برطرف کنیم. دلایل منطقی وجود دارد که چرا تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم.”

بخوانید  رویارویی آدونیس کرید با دوست قدیمی و دشمن فعلی اش در پوستر فیلم Creed III