تفاوت بسیار زیاد حجم آپدیت ۱.۶ سایبرپانک 2077 روی PS5 و ایکس باکس

نظر شما دراین باره چیست؟



منبع

یگی از کاربرهای ردیت اعلام کرد که فضای مورد نیاز به‌روزرسانی 1.6 روی ایکس باکس سری ایکس ۴۰ گیگابایت و روی کنسول نسل نهمی سونی ۱۱ گیگابایت است. ازاین‌رو شاهد اختلاف حجم زیادی میان آپدیت این دو پلتفرم هستیم و به‌نظر می‌رسد به‌خاطر تکنولوژی‌های به کار گرفته‌شده در ساختار کنسول PS5، شاهد این فشرده‌سازی هستیم.

در جریان رویداد اخیر سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt RED) برای بازی Cyberpunk 2077 بود که جزئیات آپدیت 1.6 مشخص شد. به‌تازگی این به‌روزرسانی دسترس کاربرهای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار گرفت. حال با عرضه‌ی این آپدیت مشخص شده که فضای مورد نیاز آن برای پلی استیشن 5 بسیار کمتر از ایکس باکس سری ایکس است.

به‌تازگی آپدیت 1.6 بازی Cyberpunk 2077 در دسترس کاربرها قرار گرفت و مشخص شد که فضای مورد نیاز این آپدیت روی پلی استیشن 5 به مراتب کمتر از ایکس باکس سری ایکس است.

در جریان آپدیت 1.6 محتویات جدیدی نظیر لباس‌ها و سلاح‌هایی با محوریت انیمه سایبرپانک به بازی Cyberpunk 2077 اضافه شدند. همچنین مشخص شده که این آپدیت، آخرین به‌روزرسانی بزرگ بازی است که دراختیار کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی سایبرپانک 2077 قرار می‌گیرد. زیرا بسته الحاقی Phantom Liberty و همه‌ی آپدیت‌های گسترده‌ی بعدی بازی تنها برای نسخه نسل ۹ بازی Cyberpunk 2077 ساخته می‌شوند.

بخوانید  بازی های نتفلیکس می توانند یکی از بهترین مزیت های خود را از دست بدهند