تغییر بازیگر یکی از شخصیت های اصلی سریال ارباب حلقه ها در فصل دوم

در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها قرار است شاهد شخصیت جدیدی به نام سیردان باشیم که از او به عنوان یکی از قدیمی ترین و داناترین الف ها یاد می شود اما هنوز بازیگر این شخصیت انتخاب نشده است. فصل دوم The Lord of the Rings: The Rings of Power همانند فصل اول در 8 قسمت تولید و در آمازون منتشر خواهد شد. اتفاقات این سریال در دوره دوم رخ می دهد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه ها حدود 465 میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در 5 فصل ساخته و از آمازون پخش شود.

آدار در مقابل آفتاب در قسمت 5 فصل 1 سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت

گابریل آکودایک با سابقه بازیگری در سریال هانا، یاسن آتور با سابقه بازیگری در سریال ویچر، بن دنیلز با سابقه بازیگری در سریال کراون، آملیا کنورثی، نیا تول با سابقه بازیگری در فیلم ترغیب و نیکلاس وودسون با سابقه بازیگری در فیلم جان کارتر بازیگران جدیدی به جمع بازیگران فصل دوم ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت اضافه شدند. اما اطلاعاتی از نقش این بازیگران در دست نیست.

از مهر ماه سال جاری مراحل فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power به طور رسمی در انگلستان آغاز شده است و طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونبازیگران جدیدی به فصل دوم سریال ارباب حلقه ها اضافه شدند. ابتدا مشخص شد که جوزف مول، بازیگر نقش آدار، در فصل دوم سریال ارباب حلقه ها باز نمی گردد و حالا سم هزلدین بازیگر سریال The Last Duel و Slow Horses جایگزین ماول در نقش آدار در فصل دوم شد. سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power تبدیل شده است.

بخوانید  بازی Stellar Blade طیف گسترده ای از لباس ها را ارائه می دهد
آمازون ادعا می کند که بیش از 100 میلیون کاربر شبکه فصل اول ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت را در سراسر جهان تماشا کرده اند. جی دی پین و پاتریک مک کی، سازندگان و مجریان سریال ارباب حلقه ها، برای فصل دوم این سریال بازگشته اند.

شبکه آمازون از حضور بازیگران جدید در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power اعلام کرد و یکی از بازیگران اصلی این سریال تغییر کرد.