تغییر بازیگر نقش راننده تاکسی ناشناس سریال Better Call Saul

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که بازیگر نقش راننده تاکسی ناشناس و جدی سریال Better Call Saul (بهتره با ساول تماس بگیری) تغییر کرده است. ظاهرا این کاراکتر که اولین‌بار در فصل چهارم معرفی شد و تنها با نام جف شناخته می‌شود، در ۶ قسمت پایانی فصل ششم سریال پیش‌درآمد Breaking Bad (بریکینگ بد) حضور خواهد داشت. براساس گزارش رسانه‌ی اینترتینمنت ویکلی، دان هاروی که در ابتدا نقش این راننده تاکسی مرموز را بازی می‌کرد، جای خود را به پت هیلی، بازیگر فیلم The Post (پست) خواهد داد.

پت هیلی به‌جای دان هاروی نقش راننده تاکسی ناشناس را در فصل ۶ سریال Better Call Saul بازی می‌کند. بازیگر قبلی به ‌خاطر قرارداد با شبکه‌ی HBO قادر به ایفای این نقش نبود.

کارول برنت نیز برای ایفای نقش کاراکتری با نام ماریون در فصل ۶ سریال Better Call Saul انتخاب شده است که جزئیات بیشتر از آن در دست نیست. پخش نیمه‌ی دوم این سریال از تاریخ ۱۱ ژوئیه (۲۰ تیر) آغاز خواهد شد. باب ادنکیرک نقش جیمی مک‌گیل/ساول گودمن، ریا سیهورن نقش کیم وکسلر، جاناتان بنکس نقش مایک ارمنترات، تونی دالتون نقش لالو سالامانکا و جانکارلو اسپوزیتو نقش گاس فرینگ را در این سریال پیش‌درآمد ایفا می‌کنند.

رسانه‌ی Entertainment Weekly اخیرا گزارش داد که دان هاروی یک نقش کلیدی را در سریال درام We Own This City (این شهر مال ما است) ساخته‌ی دیوید سیمون بازی می‌کند و به‌خاطر تعهدات قراردادی با شبکه‌ی HBO قادر به ایفای دوباره‌ی نقش راننده تاکسی در سریال Better Call Saul نبود. یکی از کاربرهای ردیت قبلا متوجه تغییر بازیگر نقش راننده تاکسی در تیزر اخیر سریال بهتره با ساول تماس بگیری شده بود، اما باتوجه‌به اینکه این صحنه به‌جای شب درطول روز اتفاق می‌افتاد، در خصوص تغییر بازیگر این کاراکتر زیاد مطمئن نبود.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom - راهنمای معمای معبد Musanokir

پتر گولد، شورانر و یکی از خالقان سریال Better Call Saul نهایتا تأیید کرد که والتر وایت و جسی پینکمن در فصل ۶ حضور خواهند یافت؛ اتفاقی که طرفدارها در طول شش فصل منتظر رخ دادن آن بودند. این تهیه‌کننده‌ی آمریکایی در اواخر ماه ژوئن در گفت‌وگو با اینترتینمنت ویکلی اظهار داشت: «فکر نمی‌کنم زمان و نحوه‌ی نمایش این کاراکترها لزوما مطابق انتظارتان باشد». پتر گولد گفت که نگاهی به تئوری طرفدارها درباره‌ی چگونگی بازگشت والت و جسی داشت و با خوشحالی می‌گوید که هیچ یک از این نظریه‌ها کاملا به واقعیت نزدیک نبوده است.

دانلود ویدیو از آپارات

پوستر فصل ششم سریال Better Call Saul با حضور ساول و کیم

سریال Better Call Saul توسط پتر گولد و وینس گیلیگان خلق شده است که درکنار مارک جانسون، ملیسا برنشتاین، توماس اشناوز، گوردون اسمیت و جنیفر هاچیسون به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن نیز فعالیت می‌کنند. سریال پیش‌درآمد Breaking Bad توسط بخش تلویزیونی شرکت سونی پیکچرز تولید می‌شود. این درام تحسین‌شده در سال ۲۰۱۸ برنده‌ی جایزه‌ی Peabody شد و در طول پنج فصل افتخارات متعددی ازجمله ۳۹ نامزدی جایزه‌ی اِمی، ۴ نامزدی جایزه‌ی گلدن گلوب، دو جایزه‌ی انجمن نویسندگان آمریکا و ۳ جایزه انجمن منتقدان کسب کرد.



منبع