تغییرات کلاسیک Wrath of the Lich King بهترین الحاقیه World Of Warcraft را حتی بهتر کرده است

اکنون ثبت نام کنید یا وارد شوید!

همچنین برخی تغییرات آتی وجود دارد که هنوز اجرا نشده اند و به نظر می رسد یک گام بزرگ به جلو باشد. بلیزارد در حال حاضر برای حمله Trial of the Crusader برنامه‌ریزی می‌کند تا یک قفل را بین نسخه‌های معمولی و قهرمانانه خود به اشتراک بگذارد، که به کاهش خستگی بازیکنان کمک می‌کند که فشار انجام یک حمله چهار بار در هفته را احساس می‌کنند. تنظیمات جدول لوت آتی باعث می‌شود بازیکنانی که از حمله یا پیوستن دیر به الحاقیه استراحت می‌کنند، با اجرای حملات 10 نفره و سیاه چال‌های قهرمانانه جدید و دشوارتر به نام Titan Rune Dungeons، به عقب برسند.

Wrath of the Lich King Classic تا حد زیادی روی وصله‌ای که Dungeon Finder را در مورد تعادل کلاس و سایر ویژگی‌ها معرفی کرد، کار می‌کند. اما بلیزارد که می‌خواست عنصر اجتماعی WoW Classic را دست نخورده نگه دارد، تصمیم گرفت به‌کلی از Dungeon Finder برای Wrath of the Lich King Classic استفاده نکند. این یک حرکت جسورانه است، و در حالی که همه افراد جامعه با این تصمیم موافق نیستند، اهداف بلیزارد را با بازی Wrath of the Lich King Classic برجسته می کند. بلیزارد صرفاً به دنبال بازسازی بازی آنطور که در مقطعی وجود داشت نیست. در عوض، هدف آن این است که آن را در مسیر جدیدی قرار دهد، با افزودن یا حتی حذف ویژگی‌ها در تلاش برای بهبود آنچه قبلاً آمده بود.

بخوانید  آزادسازی ۱۰۰ها مگابایت حافظه اضافی در ایکس باکس سری اس

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

هیچ نمونه ای بهتر از Dungeon Finder برای این موضوع وجود ندارد. این ابزار خواستگاری خودکار که حدود یک سال از عمر دو ساله اصلی Wrath of the Lich King معرفی شد، مسیر MMO بلیزارد را برای همیشه تغییر داد. این یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی است که طرفداران بسط‌های قدیمی WoW در مورد نقاط عطف داستان بازی به آن اشاره می‌کنند، زیرا نیاز به دوست‌یابی و ملاقات با بازیکنان دیگر در همان سرور را از بین می‌برد و در عوض، عمل تشکیل یک سرور را خودکار می‌کند. بازی dungeon در چندین سرور.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

به دور از انتشار مجدد ساده، واضح است که بلیزارد در مورد بهبود چیزی که بسیاری آن را شاهکار MMO می‌دانند، از نگاه انتقادی استفاده می‌کند. Wrath of the Lich King هنوز در میان بهترین سال‌های تاریخ WoW قرار می‌گیرد، و Wrath of the Lich King کلاسیک تنها به بازیکنان اجازه نمی‌دهد آن خاطرات را زنده کنند. در عوض، به ایجاد بازیکنان جدید برای یک نسل کاملاً جدید از بازیکنان کمک می‌کند که هر بار تغییر می‌کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

برش:

بخوانید  امکان انتقال بازی های یوبیسافت از استیدیا به کامپیوتر با Ubisoft Connect

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

بلیزارد که با دانش گذشته و نزدیک به 20 سال سابقه WoW برای یادگیری مسلح شده بود، تنها بازی اصلی Wrath of the Lich King را آنطور که بود دوباره منتشر نکرد. در عوض، Wrath of the Lich King Classic از بسیاری جهات “Wrath of the Lich King: GOAT Edition” است.

طرح “بدون تغییر” برای مدتی جواب داد، اما به سرعت مشخص شد که نزدیک به دو دهه پس از انتشار اصلی WoW، مقداری تغییرات لازم بود. گیمرها آنطور که در سال 2004 بازی می کردند بازی نمی کنند و سخت افزار مدرن و اینترنت برخی از جنبه هایی را نشان داده است که چگونه MMO نزدیک به دو دهه دیگر مورد نیاز نیست.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.