تعیین زمان انتشار درایورهای ویژه انویدیا برای مرورگرهای وب

در رویداد CES 2023، انویدیا از فناوری RTX Super Video Resolution رونمایی کرد که با استفاده از روش ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی، کیفیت ویدیوها را با وضوح بالاتر بهبود می بخشد. این ویژگی برای سیستم های مبتنی بر کارت های گرافیک سری RTX 30 و RTX 40 است کارت گرافیک در دسترس خواهد بود RTX 20 همچنان از این مزیت بهره خواهد برد.

هفته گذشته مرورگر کروم نسخه 110 با قابلیت پشتیبانی از فناوری فوق العاده رزولوشن انویدیا منتشر شد. اما این ویژگی تا زمانی که Nvidia درایورهای مربوطه را فعال نکند، در دسترس نخواهد بود.

زمان انتشار درایور GeForce R530

در پایان نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

Nvidia تایید کرده است که این ویژگی از طریق کنترل پنل NVIDIA قابل کنترل خواهد بود. به این ترتیب او می تواند قابلیت پشتیبانی سیستم از این ویژگی را نیز تایید کند. تیم توسعه نرم افزار انویدیا تایید کرده است که این ویژگی تنها از طریق درایورهای اختصاصی R530 یا نسخه های جدیدتر در دسترس خواهد بود. درایو R520 یا 528.49 که هفته گذشته منتشر شد، این ویژگی را فعال نمی کند.

درایورهای جدید GeForce R530 که از فناوری RTX VSR پشتیبانی می‌کنند، از این ماه در مرورگرهای وب در دسترس خواهند بود.

مانوئل گازمن، رئیس تضمین کیفیت نرم افزار در انویدیا، اعلام کرد که درایورهای R530 از این ماه در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. انویدیا نحوه عملکرد این ویژگی را در یوتیوب نشان داد، اما می‌توانید کاربردهای دیگری برای آن پیدا کنید. از نظر فنی هیچ محدودیتی برای استفاده از VSR وجود ندارد در خدمت GeForce در حال حاضر یا حتی پلتفرم های پخش پریمیوم مانند نتفلیکس. این ویژگی از نظر تئوری می تواند از منبع باشد خروجی 1080p 4K دریافت کنید.

بخوانید  گزارش فروش سینماها در پاییز 1402