تعیین تاریخ انتشار بازی The Last Case of Benedict

طبق آخرین اخبار بازی، تاریخ انتشار The Last Case of Benedict Fox مشخص شد. استودیو Plattwist به عنوان سازنده و شرکت Rogue Games به عنوان ناشر این بازی را اعلام کرده اند بازی 2 بعدی پلتفرمر و ماجراجویی قرار است در تاریخ 27 آوریل 2023 (7 مه 1402) برای Xbox Series X، Xbox Series S، Xbox One و PC منتشر شود. علاوه بر این، The Last Case of Benedict Fox از روز اول در دسترس کاربران Xbox Game Pass و PC Game Pass قرار خواهد گرفت.

از سوی دیگر وجود عناصر ماورایی باعث شد که قهرمان داستان علاوه بر استفاده از سلاح سرد خود از مهارت های متفاوتی استفاده کند و بازی های پلتفرمینگ و پلتفرمینگ بازی را طی کند. بازیکن در حین حل پازل های مختلف باید با موجودات ماوراء طبیعی و خطرناک روبرو شود و با آنها مبارزه کند. The Last Case of Benedict Fox یکی از بازی هایی است که تحت برنامه ارجاع ID@Xbox در حال توسعه است.

The Last Case of Benedict Fox یک پلتفرمر ساید اسکرولینگ در سبک مترویدوانیا است که بازیکن را در نقش بندیکت فاکس قرار می دهد که راز مرگ پدرش را کشف و کشف می کند و در این راه باید پازل ها را حل کند و با آن مقابله کند. هیولاها لاوکرافت برای مقابله و مبارزه با آنها. بدین ترتیب بندیکت فاکس با شیطانی که در این داستان او را همراهی می کند دوست می شود. او باید به دنبال سرنخ های مربوط به خاطرات پدرش و اختراعات او باشد.

بخوانید  رونمایی از کارت گرافیک RTX 4070 با باندل Overwatch 2

استودیو Plattwist تاریخ انتشار بازی The Last Case of Benedict را اعلام کرد که برای کنسول های ایکس باکس و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.