تعقیب و گریز نفسگیر با ماشین در تیزر فیلم John Wick 4


کلیپ کوتاه جدیدی از John Wick: Chapter 4 منتشر شده است که کیانو ریوز را در تعقیب ماشین نشان می دهد.

یک کلیپ کاملاً جدید از Lionsgate’s John Wick: Chapter 4 منتشر شده است که یکی از سکانس های اکشن دنباله مورد انتظار را به نمایش می گذارد. این فیلم در تاریخ 4 آوریل 1402 (24 مارس 2023) اکران خواهد شد. ویدیوی جدید، نگاهی اجمالی به شکار و فرار نفس گیر ریوز کیانو او یک موستانگ مشکی در پاریس دارد و مارکو زارور را در نقش مارکی وینسنت د گرامونت، دستیار بیل اسکاشگارد این نشان می دهد.

دانلود فیلم آپارات

ریوز کیانو لنس ردیک فوت شده، ایان مک شین، رینا ساویاما، دونی ینبیل اسکاشگارد لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، اسکات ادکینز، کلنسی براون، شامیر اندرسونمارکو زارور، ناتالیا تنا و بریجت مویناهان آنها در فیلم جان ویک 4 ایفای نقش می کنند. عاقبت درست پس از موفقیت در باکس آفیس John Wick: Chapter 3 – Parabellum که بیش از 300 میلیون دلار در سراسر جهان فروخت، روشن شد.

در خلاصه داستان جان ویک 4 آمده است: «جان ویک با بازی کیانو ریوز راهی برای شکست دادن شورای جنایی The High Table پیدا می کند، اما قبل از اینکه بتواند آزادی خود را به دست آورد، باید با دشمن جدیدی روبرو شود؛ دشمن جدیدی که متحدان قدرتمندی دارد. در سراسر جهان و چه کسی دوستان قدیمی را از هم جدا می کند.”

چاد استاهلسکی او بار دیگر برای کارگردانی قسمت چهارم فیلم جان ویک و فیلمنامه آن بازگشت. شای هوتوننویسنده ارتش مردگان مایکل فینچنویسنده فیلم شکارچیان (غارتگران) به عرصه نویسندگی آورده شد. ریحان ایوانک، اریکا لی و چاد استاهلسکی به عنوان تهیه کننده John Wick: Chapter 4 مشغول به کار هستند و تهیه کننده اجرایی این فیلم اکشن کیانو ریوز و لوئیز روزنر شرق

بخوانید  نتایج و بررسی زنده WWE Wrestlemania 2023 Night 1: Becky Lynch، Lita و Trish Stratus در Damage Ctrl