تعداد زیادی از بازیکنان Warzone 2 در حال تسلیم شدن هستند

پس از ثبت تعداد 452093 بازیکن در اواسط نوامبر، بازی در 21 دسامبر (11 ژانویه) شاهد 121913 بازیکن بود که کاهش 73 درصدی در Steam را نشان می‌دهد. اگر فقط ماه قبل را در نظر بگیریم، از 16 دسامبر (7 آذرماه) افت بیش از پنجاه درصدی در مدت مشابه ثبت شده است. البته لازم به ذکر است که این آمار فقط مربوط به فروشگاه استیم است و تعداد پلیرهای کنسول را نمی توان به راحتی ردیابی کرد و ممکن است این آمار در کنسول متفاوت باشد.

او در توییتی نوشت: «ما از چندین نفر شنیده‌ایم که تعداد بازیکنان Warzone 2 سریع‌تر از حد انتظار کاهش می‌یابد. در حال حاضر مشخص نیست که این چه تغییراتی را به همراه خواهد داشت. امیدواریم به زودی خبرهای خوبی دریافت کنیم.» علاوه بر این، یوتیوبری به نام JGOD بحث بالا را با نموداری از کاهش بازیکن Warzone 2 در Steam تأیید کرد.

کاهش تعداد بازیکنان Warzone 2

با این روند نزولی و رقبای مانند Fortnite همیشه محتوای بیشتری را در اختیار بازیکنان خود قرار می دهند، باید منتظر اقدام اکتیویژن برای جلوگیری از این اتفاق باشیم. آیا محتوای جدیدی برای ورزون وجود دارد؟ 2 منتشر خواهد شد یا شاهد بهبود سرور و آپدیت گیم پلی خواهیم بود؟ در هر صورت، واضح است که اکتیویژن باید برنامه ای برای جلوگیری از تبدیل شدن این شهر به شهر ارواح داشته باشد.

از زمانی که Warzone 2 در نوامبر سال گذشته راه اندازی شد، همه چیز برای بازیکنان آن خوب نبوده است. از ادعای تقلب در بازی گرفته تا کرش شدن آن و باگ های مختلف، بازیکنان از این بازی راضی نیستند و همین موضوع باعث شده تا افراد زیادی تصمیم به ترک این بازی بگیرند.یکی از کاربران توییتر به نام CharlieINTEL که سابقه خوبی در بازی Call of دارد. سریال Duty، در مورد تعداد بازیکنان نوشت 2 بیش از حد انتظار کاهش یافت.

بخوانید  حس خوب فیل اسپنسر در مورد تایید خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت

طبق گزارش ها، Warzone 2 بازیکنان بیشتری از حد انتظار را از دست داد و اوضاع برای آن خوب به نظر نمی رسد.