تصویر DLC Elden Ring Shadow Of The Erdtree Revealed | اخبار گیم اسپات

پیش‌نمایش‌های FF16 امروز در سرتاسر وب ظاهر می‌شوند و بر اساس واکنش‌های اولیه طرفداران، به نظر می‌رسد که تغییرات رزمی که در این سری قرار می‌گیرد توجه زیادی را به خود جلب کرده است. در پوشش خود در اینجا در GameSpot، استیو واتس بازی را با God of War مقایسه کرد و هیروشی تاکای، کارگردان FF 16 نیز با این موضوع موافق است. در طول مصاحبه بازی ما، تاکای گفت: «بنابراین برای ارائه یک مثال ساده از نزدیک‌ترین چرخه بازی ما، احتمالاً می‌توانید بگویید که نزدیک‌ترین چرخه بازی به God of War است. ما نقشه جهان خود را داریم و در این نقشه جهان شما ماموریت های داستانی اصلی را خواهید داشت که قفل آنها را باز می کند. کلایو به این مناطق سفر می کند و به تلاش اصلی ادامه می دهد. و بعد از آن می توانید به منطقه هابی که ما داریم برگردید، و از آن ناحیه هاب، Clive فرصت های جدیدی برای ادامه ماموریت اصلی، باز کردن قفل مناطق، یا همچنین ماموریت های جانبی و محتوای جانبی خواهد داشت.

اما نگران نباشید، زیرا با وجود اینکه این بسط تاریخ انتشار ندارد، FF 16 دارای تاریخ انتشار است و یکی از تهیه کنندگان بازی به Polygon گفته است که “مگر اینکه شهاب سنگی روی ژاپن بیفتد” تاخیر نخواهد داشت. پس بیایید انگشتانمان را به هم بزنیم که این اتفاق نیفتد، به دلایل زیادی. تنها شهاب‌سنگ‌ها یا سیارک‌هایی که امسال می‌خواهم باید در استارفیلد باشند، اما این فکر را داشته باشید، بیایید فعلاً در مورد فاینال فانتزی صحبت کنیم.

بخوانید  درخواست مایکروسافت از سونی برای ارائه اسناد بیشتر رد شد

یک DLC برای Elden Ring مشتاقانه منتظر می‌ماند و مدت‌ها به تعویق افتاده است، زیرا بازی‌های قدیمی‌تر From Software مانند Bloodborne توسعه‌های بیشتری دریافت کرده‌اند – اما From Software تاکنون نسبت به این موضوع بسیار بی‌صدا بوده است. این استودیو پس از انتشار وصله‌های مختلفی را منتشر کرد که بیشتر با هدف رفع مشکلات و افزودن عناصر PvP بیشتر، مانند به‌روزرسانی رایگان Colosseum که بازیکنان می‌توانند به صورت تک نفره یا چند نفره دوئل کنند، منتشر کرد.