تصاحب Microsoft-Activision توسط کمیسیون اروپا تایید شده است

مایکروسافت قصد دارد روندی را که منجر به نتیجه شد و دارای قدرت قانونی سنگینی است، تجدید نظر کند، و دولت بریتانیا نیز از آنچه “مقررات هوشمندانه‌تر” می‌نامد، برای ایجاد فضای رقابتی‌تر با بوروکراسی کمتر، که به طور بالقوه می‌تواند به مایکروسافت کمک کند، رونمایی کرده است. برد اسمیت، رئیس مایکروسافت، تصمیم CMA را محکوم کرد و آن را “تاریک ترین روز” برای مایکروسافت و برنامه های آن خواند.

پیشنهادات مایکروسافت که امروز توسط کمیسیون اروپا پذیرفته شد، به مایکروسافت اجازه می دهد تا شرایط و ضوابط این بازار را برای 10 سال آینده تعیین کند. آنها بازار آزاد، باز و رقابتی را با بازاری که مشمول مقررات مستمر بازی هایی که مایکروسافت می فروشد جایگزین می کند. ، پلتفرم هایی که آنها را به آنها می فروشد و شرایط فروش. این یکی از دلایلی است که پنل مستقل CMA پیشنهادات مایکروسافت را رد کرد و این معامله را مسدود کرد. اگرچه ما تصدیق و احترام می کنیم که کمیسیون اروپا حق دارد رویکرد متفاوتی اتخاذ کند، AMC بر تصمیم خود می ایستد.

CMA در توییتی نوشت: «مقامات رقابت بریتانیا، ایالات متحده و اروپا متفق القول هستند که این ادغام به رقابت در بازی های ابری آسیب می زند. “CMA به این نتیجه رسیده است که بازی های ابری باید به عنوان یک بازار آزاد و رقابتی برای هدایت نوآوری و انتخاب در این صنعت به سرعت در حال توسعه ادامه یابد.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Final Fantasy 7 Rebirth Is So Much Bigger Than Remake



اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «حتی بدون اینکه سونی بتواند این بازی خاص را ارائه کند، سونی می‌تواند از اندازه، فهرست گسترده بازی‌ها و موقعیت خود در بازار استفاده کند تا از هرگونه تلاش برای تضعیف موقعیت رقابتی خود جلوگیری کند.» تایید اتحادیه اروپا شامل الزام مایکروسافت به مجوز خودکار بازی‌های Activision Blizzard برای خدمات بازی‌های ابری رقیب در سراسر جهان می‌شود و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد تا انتخاب بیشتری بر روی پلتفرم مورد نظر برای بازی در این بازی‌ها داشته باشند.

در حالی که اتحادیه اروپا متقاعد شده است، سازمان رقابت و بازار بریتانیا معتقد است که این خرید می تواند منجر به “کاهش نوآوری” در سال های آینده در این بازار شود و محدودیت های جدیدی را برای مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد اعمال کرده است. CMA همچنین به تایید اتحادیه اروپا پاسخ داد و می‌گوید مایکروسافت می‌تواند “شرایط و شرایط” بازار را برای دهه آینده تعیین کند.

بخوانید  مدیر عامل MobileHelp: پس از محدودیت های اخیر اینترنت، 60 تا 70 درصد از کسب و کار ما آفلاین است

نزدیکتر به خانه، کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده شکایت قانونی کرد در تلاش برای جلوگیری از این معامله، که توسط ناظر دولت در جریان استماع شاهدان در ماه اوت بررسی خواهد شد. با توجه به اینکه مشکل CMA همچنان ادامه دارد، می توانید با ادامه حماسه درباره مراحل بعدی مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد اطلاعات بیشتری کسب کنید.

اتحادیه اروپا به برزیل، شیلی، عربستان سعودی، آفریقای جنوبی، صربستان و ژاپن در کشورها و مناطقی که این قرارداد را تایید کردند می‌پیوندد، اما به دلیل نگرانی‌ها در مورد بازی‌های ابری، این قرارداد در بریتانیا مسدود شد.