تصاحب Bethesda توسط Xbox بر توسعه Hi-Fi Rush تأثیری نداشت

یوهانس در ادامه توضیح داد که در طول توسعه، بیشتر جلسات بین Tango Gameworks، Bethesda و Zenimax بود و مایکروسافت می خواست ساختار و چارچوب های برنامه ریزی شده در شرکت ها را حفظ کند. مدیر Hi-Fi Rush افزود:

“من فکر می کنم ایکس باکس تصمیم گرفت به Bethesda اجازه دهد تا توسعه بازی را مانند قبل از خرید انجام دهد، بنابراین ما همچنان با Bethesda و Zenimax در رابطه با توسعه بازی در تماس بودیم و همه صحبت ها به اینجا رسید. از ابتدا تا از این نظر، تجربه کار با Xbox مثبت بود؛ زیرا خوشبختانه هیچ تداخلی وجود نداشت. آنها از ما می خواستند که به انجام کاری که فکر می کردیم جالب است ادامه دهیم.

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

مدتی است که بازی Hi-Fi Rush، جدیدترین اثر استودیوی Tango Gameworks برای عموم عرضه نشده است. این بازی اکشن، رنگارنگ و سریع در رویداد اخیر Bethesda و Xbox به نمایش گذاشته شد و همزمان با تحسین منتقدان منتشر شد. حالا به نظر می رسد کارگردان این بازی از خرید Bethesda توسط مایکروسافت و شیوه مدیریت این شرکت خوشحال است.

Hi-Fi Rush اکنون بر روی رایانه شخصی در دسترس است و پلتفرم های Xbox Series X Xbox Series S در دسترس است.

تصویر زمینه بازی Hi-Fi Rush

به گفته مدیر Hi-Fi Rush، تصاحب Bethesda توسط مایکروسافت هیچ تاثیر منفی بر توسعه این عنوان نداشته است.

این کارگردان افزود: “این خرید واقعا هیچ تاثیری در توسعه بازی نداشت. زمانی که بازی را می ساختیم و پلتفرم های هدف هنوز مشخص نشده بود، فقط آن را به عنوان یک بازی رایانه شخصی می ساختیم و نمی دانستیم چه چیزی است. قرار بود روی پلتفرم‌های دیگری منتشر شود. همچنین در آن زمان نمی‌دانستیم که کنسول‌های آینده چگونه خواهند بود. سپس این خرید اتفاق افتاد و کار را برای ما کمی آسان‌تر کرد؛ زیرا ما توانستیم روی پلتفرم‌هایی تمرکز کنیم که بازی منتشر خواهد شد تا به ما در بهبود کیفیت تجربه آن کمک کند.”

بخوانید  بررسی بازی Metal: Hellsinger - زومجی

اخیراً جان یوهانس، مدیر Hi-Fi Rush در مصاحبه ای با رسانه Ungeek در پاسخ به سوالی در مورد تأثیر خرید Zenimax (شرکت مادر Bethesda و Tango Gameworks) بر روند توسعه توضیح داد. Hi-Fi Rush که این خرید تاثیر کمی در برنامه های استودیو داشت. در این بین، Johannes معتقد است که این خرید به توسعه دهندگان Hi-Fi Rush اجازه می دهد تا روی پلتفرم های هدف بازی تمرکز کنند.