تریلر SALKER 2: Heart of Chernobyl; بازگشت یکی از شخصیت های کلیدی مجموعه


استودیو GSC Game World در جریان رویداد PC Gaming Show تریلر جدیدی از بازی STALKER 2: Heart of Chornobyl منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو GSC Game World در جریان رویداد PC Gaming Show تریلر جدیدی از بازی شوتر بقا STALKER 2: Heart of Chornobyl منتشر کرد. این ویدئو Strider، یکی از اعضای سابق Monolith از STALKER: Call of Pripyat را نشان می‌دهد که در یک موقعیت سخت گرفتار شده است.

چندین شخصیت دیگر نیز حضور دارند و اسکیف، قهرمان داستان نیز بین ماموریت ها و دیدگاه های متضاد گیر کرده است. با این حال، خطرات نسخه های قبلی باقی می ماند. زیرا بازیکنان برای یافتن ابزار و مقابله با تشعشعات و جهش یافته ها به منطقه محرومیت چرنوبیل می روند. صرف نظر از همه این‌ها، بازیکنان باید منتظر ناهنجاری‌های مرموز و سایر انسان‌ها، از راهزن گرفته تا استالکر، در STALKER 2 باشند.

SALKER 2: Heart of Chornobyl با ترکیب یک داستان چند رشته ای با عناصر ترسناک، گیم پلی تیراندازی اول شخص و شبیه سازی همه جانبه، یک تجربه بقای هیجان انگیز را نوید می دهد. این بازی که با Unreal Engine 5 ساخته شده است، بیش از 30 اسلحه و امکان سفارشی سازی گسترده را به طرفداران ارائه می دهد. Stalker 2 در سه ماهه اول سال 2024 برای Xbox Series X Xbox Series S، Game Pass و PC منتشر خواهد شد.

دانلود ویدیو آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  معرفی پردازنده‌های دسکتاپ AMD Ryzen 7000 به همراه قیمت و تاریخ عرضه