تریلر New Aquaman and the Lost Kingdom CinemaCon عمدتاً از امبر هرد رد می شود

در حالی که وان شخصاً در آنجا حضور نداشت، یک پیام ویدئویی از طرف صاحبان سالن‌ها و اعضای مطبوعات برای تماشاگران CinemaCon داشت که می‌گفت فیلم دوم آکوامن همه چیزهایی را دارد که ما در مورد فیلم اول دوست داشتیم و بیشتر از آن، و این یک «اکشن» است. -داستان قهرمان با یک برامانس واقعا خوب در قلب خود.”

بلک مانتا (یحیی عبدالمتین دوم) مسئول این احساس ناراحتی است، زیرا او یک متحد جدید و یک سلاح جدید دارد که آکوامن به تنهایی قادر به کنترل آن نیست. بنابراین او باید با برادرش که شرور فیلم آخر بود متحد شود. طبیعتا، آنها خیلی با هم کنار نمی آیند – انتظار پویایی مشابه با لوکی و ثور را داشته باشید، اگرچه این دو حال و هوای بسیار متفاوتی با زوج خواهر و برادر مارول دارند.

شایان ذکر است که Mera از امبر هرد به سختی در تریلر حضور دارد، زمانی که احتمالاً مادر نوزاد جدید آکوامن است، به یک نگاه کوتاه تبدیل شده است. شنیده می آید از یک دعوای افترا علیه همسر سابقش، جانی دپکه او در دسامبر از دست داد.

این برومانس نوپا بین آکوامن (جیسون موموآ) و برادر ناتنی‌اش اورم (پاتریک ویلسون) است که در فیلم اول قبل از شکست آکوامن ابتدا در نبرد و سپس در تک نبرد با مشت آهنین بر آتلانتیس حکومت کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  توبین بل به عنوان Jigsaw در فیلم Saw X از پشت صحنه بازگشت

انتظار طاقت فرسا برای Aquaman and the Lost Kingdom از زمانی که اولین فیلم دیوانه وار عالی در فصل تعطیلات 2018 قلب ما را ربود. اما پایان آن تونل بالاخره نزدیک می شود و کارگردان جیمز وان اولین تریلر را نشان می دهد – اعلام بلاک باستر بعدی. سه شنبه در CinemaCon. و امبر هرد بسیار کمی در آن وجود داشت.

فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در ماه دسامبر در سینماها اکران می شود.

در فیلم CinemaCon، آکوامن اکنون یک پدر با یک نوزاد جدید است و او همچنین پادشاه جهان اقیانوس است. اما همه چیز آنطور که باید باشد نیست. موموآ می‌گوید: «قرار است من یک پادشاه باشم و خشکی و دریا را به هم نزدیک کنم. اما اکنون احساس می‌کنم که جزر و مد در حال تغییر است».