تریلر CoD: Warzone Rebirth Island تغییرات نقشه و تک تیرانداز جدید را نشان می دهد

نقشه محبوب جزیره Rebirth بازی Call of Duty: Warzone با عرضه فصل 3 در 3 آوریل باز می گردد و Activision تریلر جدیدی را برای نمایش نقشه آینده منتشر کرده است. تغییراتی در جزیره ایجاد شده و یک تفنگ تک تیرانداز جدید اعلام شده است. در اینجا برخی از جزئیات است که ما متوجه شدیم.

Rebirth Island از زمان عرضه Warzone 2 در نسخه کنسول یا رایانه شخصی Warzone نمایش داده نشده است، و در حالی که چیدمان عمدتاً با نقاط جالب آشنا یکسان است، نقشه دقیقاً همانطور که آخرین بار او را دیدیم نیست.

در حال پخش: تریلر راه اندازی فصل سوم Modern Warfare III – Rebirth Island

همانطور که در بالا ذکر شد، ابتدای تریلر به طور مختصر اپراتورها را نشان می دهد که شراره های آتش را می ریزند و در تونل های زیر آب شنا می کنند. بنابراین به نظر می‌رسد که راه‌های جدید زیرکانه برای حرکت در نقشه وجود دارد. یکی دیگر از تغییرات عمده در نقشه سقوط فانوس دریایی جزیره است که باعث آسیب رساندن به POI محبوب زندان شده است.

لیکس قبلاً گفته بود که سلاح‌های جدید فصل 3 از Call of Duty: Advanced Warfare در سال 2014 آمده است و به نظر می‌رسد پایان تریلر حداقل یکی از این سلاح‌ها را تایید می‌کند. یکی از اپراتورها سلاحی در دست دارد که بسیار شبیه به تفنگ تک تیرانداز MORS از Advanced Warfare است.

برای کسانی که نمی خواهند منتظر بازی Rebirth Island در 3 آوریل باشند، این نقشه در حال حاضر در Call of Duty: Warzone Mobile با پیشرفت متقاطع در دسترس است. در اینجا تمام شایعات و اطلاعیه ها در مورد فصل 3 تا کنون آمده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر