تریلر Cobra Kai فصل 6 قسمت 1 راز نهایی آقای میاگی را آزار می دهد

از زمان پایان فصل 5 کبرا کای، دوجوهای کبرا کای از دره منع شده‌اند و دوجوی ترکیبی که توسط دانیل لاروسو (رالف ماکیو) و جانی لارنس (ویلیام زابکا) اداره می‌شود، آماده است تا جای خالی را پر کند. اما در اولین تریلر کامل فصل 6 Cobra Kai، قسمت 1، هنوز تنش‌هایی بین جانی و دانیل وجود دارد که به رقابت آن‌ها در The Karate Kid برمی‌گردد.

سازش بین جانی و دانیل این بود که آنها همچنین فلسفه ها و فنون مبارزه خود را به شاگردان خود آموزش می دادند. حالا دنیل احساس می کند که جانی این تعادل را به هم می زند در حالی که جانی از این ایده که باید برای انجام هر کاری از دانیل اجازه بگیرد آزرده می شود. همچنین نشانه هایی وجود دارد که صلح در بین دانش آموزان دوجوی ترکیبی در بهترین حالت ممکن است ضعیف باشد.

در توصیف نتفلیکس از این فصل آمده است که سنسی ها و شاگردانشان در حال بحث هستند که آیا در مسابقات قهرمانی جهان کاراته، Sekai Taikai، شرکت کنند یا خیر. اکنون آنها باید قبل از اینکه بتوانند در مقیاس جهانی به رقابت بپردازند، تعیین کنند که کدام یک از آنها واقعاً بهترین است. در همین حال، به نظر می رسد که آنها ممکن است یک بار دیگر با بنیانگذار کبرا کای جان کریس (مارتین کوو) ملاقات کنند، که به نظر می رسد شاگردان خود را برای Sekai Taikai آماده می کنند.

قسمت اول فصل 6 Cobra Kai در 18 جولای از نتفلیکس و قسمت دوم در 28 نوامبر منتشر خواهد شد. قسمت سوم و پایانی سریال در سال 2025 به پایان خواهد رسید.

بخوانید  Love Nikki با بازی ماجراجویی جهان باز، Infinity Nikki، به کنسول‌ها می‌رود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر