تریلر Assassin’s Creed Shadows; ژاپن فئودال را کشف کنید

یوبی سافت تریلر جدیدی از محیط های جذاب بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر کرده است.

مدت هاست که طرفداران از یوبی سافت می خواهند بازی Assassin’s Creed را به ژاپن فئودال ببرد. بازیکنان امسال با بازی Assassin’s Creed Shadows به خواسته های خود خواهند رسید. این اقدام آنها را به ژاپن قرن شانزدهم می برد. حال در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که یوبی سافت تریلر جدیدی را برای نمایش محیط های Assassin’s Creed Shadows منتشر کرده است.

این تریلر نگاهی به مکان‌های مختلف در نقشه جهان باز Assassin’s Creed Shadows دارد، از کوه‌های پوشیده از برف و جنگل‌های انبوه بامبو گرفته تا آبشارها، معابد و پل‌های زیبا. یوبی سافت اخیرا تایید کرده است که نقشه Assassin’s Creed Shadows کوچکتر از Assassin’s Creed Valhalla خواهد بود و در عوض با Assassin’s Creed Origins قابل مقایسه خواهد بود.

Assassin’s Creed Shadows در اواخر دوره Sengoku ژاپن اتفاق می افتد و ماجراهای Naoe، یک شینوبی از استان ایگا را دنبال می کند که روستای او با خاک یکسان شده است. یاسوکه، سامورایی معروف آفریقایی، یکی از نیروهای مسئول این حمله است. به جای اینکه به دنبال انتقام باشد، نائو تصمیم می گیرد با یاسوکه متحد شود تا مسیر متفاوتی را در پیش بگیرد. Naoe تبدیل به یک قاتل می شود و آنها با هم به عنوان سایه ها در خدمت نور کار می کنند.

بازی Assassin’s Creed Shadows در تاریخ 25 آوریل 1403 (15 نوامبر 2024) برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس در دسترس است. Xbox Series S و PC گنجانده شده است. بازیکنان می توانند یکی از سه نسخه Assassin’s Creed Shadows را خریداری کنند: استاندارد (69.99 دلار)، طلا (109.99 دلار) و Ultimate (129.99 دلار).

بخوانید  بهترین بازی های جنگ جهانی اول | از Battle of Empires تا بتلفیلد

دانلود ویدیو از ابرات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر