تریلر گیم پلی Assassin’s Creed: Mirage در PlayStation Showcase نمایش داده شد


اولین تریلر گیم پلی بازی Assassin’s Creed: Mirage در جریان رویداد PlayStation Showcase منتشر شد و تاریخ انتشار این بازی نیز تایید شد.

یوبی سافت در سپتامبر سال گذشته و در رویداد Ubisoft Forward از جدیدترین نسخه از سری بازی های Assassin’s Creed رونمایی کرد که به ریشه آن سری بازمی گردد و امشب در رویداد PlayStation Showcase اولین تریلر گیم پلی بازی را به نمایش گذاشت.همچنین در پایان بازی ویدیو، تاریخ انتشار بازی 12 اکتبر 2023 (20 اکتبر 1402) اعلام شد و تایید شد که Assassin’s Creed: Mirage اکنون برای پیش خرید در دسترس است.

به این ویدیوی زیر نگاه کنید:

دانلود از آپارات

Assassin’s Creed Mirage آخرین نسخه از این سری است که در آینده منتشر خواهد شد. به گفته یوبی سافت، این بازی شبیه به نسخه های قدیمی این سری خواهد بود و از فضای وسیع و نقش آفرینی سه نسخه اخیر دور خواهد بود. داستان Mirage تنها در یک شهر، بغداد روایت می شود و گیم پلی بازی بیشتر بر روی عناصر مخفی کاری و پارکور توسعه یافته است. همچنین زمان لازم برای تکمیل بازی بسیار کمتر خواهد بود. در همین حال، یوبی سافت به صراحت اعلام کرده است که قصد دارد با توسعه Mirage به رویکردی متمرکزتر بازگردد، مشابه نسخه های قدیمی سری Assassin’s Creed.

بازی Assassin’s Creed Mirage برای سال 2023 بر روی پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس برنامه ریزی شده است.Xbox Series S منتشر خواهد شد.

تسکوسازنده تجهیزات بازی از پوشش زنده رویداد پلی استیشن توسط یک گیمر حمایت مالی می کند.

بخوانید  Sackboy: A Big Adventure در Best Buy در روز پرایم فقط 20 دلار است