تریلر گیم پلی بازی Banishers: Ghosts of New Eden


در جریان بازی تابستانی ۲۰۲۳، Don’t Nad و Focus اولین تریلر گیم پلی Banishers Ghosts of New Eden را منتشر کردند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، تریلر گیم پلی Banishers: Ghosts of New Eden منتشر شد. در جریان Summer Game Fest 2023، Don’t Nad و Focus تریلر این بازی نقش آفرینی اکشن را منتشر کردند که طی آن متوجه می شویم که بازیکن می تواند هر دو شخصیت اصلی بازی را کنترل کند، هر شخصیت توانایی ها و توانایی های متفاوتی دارد. Banishers: Ghosts of New Eden در سال 1695 در آمریکای شمالی می گذرد، بازیکنان نقش دو روح به نام های Antea Duarte و Red Mac Raith را در دنیای اموات بر عهده می گیرند تا از جهان در برابر ارواح شیطانی دفاع کنند.

همانند دیگر بازی های استودیو Donnad، انتخاب ها و تصمیم های بازیکن نقش مهمی در داستان و سرنوشت شخصیت های بازی خواهند داشت، همچنین بازیکنان این توانایی را خواهند داشت که از سلاح های گرم و قدرت های جادویی مختلف استفاده کنند و به دنیایی دیگر برای از بین بردن تهدیدات وارد شوند. از این دنیای مرموز در زیر می‌توانید تریلر گیم‌پلی Banishers: Ghosts of New Eden را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

Banishers: Ghosts of New Eden برای عرضه در اواخر سال 2023 بر روی پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس برنامه ریزی شده است. سری های Xbox S و PC منتشر خواهند شد.

iPins، اسپانسر پوشش زنده ZOOMG از جشنواره بازی تابستانی، کارت های هدیه پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو را با کد تخفیف ZOOMG خریداری کنید.

بخوانید  تریلر فصل چهارم از محتویات بازی Raiders Republic منتشر شد