تریلر معرفی بازی Pepper Grinder برای نینتندو سوییچ و کامپیوتر

Pepper می تواند در ماجراجویی خود انواع مته های قدرتمند برای Drill Grinder پیدا کند و قدرت های خود را ارتقا دهد. همچنین می‌توانید با یافتن جواهرات و پول نقد در بازی، قدرت‌ها و توانایی‌های خاص Pepper را ارتقا دهید.بازیکنان می‌توانند آیتم‌های جدید یا مناطق زیرزمینی را پیدا کنند و غارت‌های مختلفی از جمله برچسب‌های درون بازی را به دست آورند.

شرکت Devolver Digital با انتشار یک تریلر از بازی Pepper Grinder برای نینتندو سوییچ و رایانه شخصی خبر داد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد اخبار بازی جدید با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

بازی Pepper Grinder قرار است در سال 2023 برای Nintendo Switch و PC منتشر شود.

Devolver Digital اخیراً در جریان نمایشگاه Indie World Indie Games از بازی جدیدی رونمایی کرده است. این بازی اکشن اسکرول جانبی Pepper Grinder نام دارد و توسط استودیو Ahr Ech ساخته شده است. داستان این بازی درباره فلفل است که گنج گرانبهایش توسط دزدان به سرقت رفته و کشتی او نیز غرق شده است. حالا او باید با استفاده از مته ای به نام Grinder به دنبال بازیابی گنج خود باشد.

بیشتر گیم پلی بازی Pepper Grinder بر روی استفاده از Drill Grinder متمرکز است. بازیکنان می توانند از آن برای از بین بردن دشمنان، حفاری در زمین و آسیب رساندن به ماشین ها در باس فایت ها استفاده کنند. اگرچه گیم پلی بازی ساده به نظر می رسد، اما بازیکنان باید هنگام عبور از مناطق، تاب خوردن روی طناب ها و کشتن دشمنان مراقب باشند. همچنین در مراحل مختلف Pepper Grinder موجودات عجیبی برای مقابله با بازیکنان وجود دارد.

بخوانید  این کتاب عالی داستان بازی های قابل حمل را بیان می کند

دانلود فیلم آپارات