تریلر مستند The Last Of Us 2 نگاهی اجمالی از پشت پرده از نحوه ساخت بازی را نشان می دهد.



Naughty Dog تریلر جدیدی از ساخت مستند آتی خود برای The Last of Us: Part II منتشر کرده است. این مستند داستان توسعه بازی پلی استیشن و فیلمبرداری آن در سال 2016 آغاز شد. با این حال، این پروژه به دلیل همه گیری همه گیر رها شد. حالا او برگشته و اولین تریلر عالی به نظر می رسد. همچنین پر شده است اسپویلرهای جدی داستان، دقیقاً مثل این داستان به طور کلی در صورتی که هنوز بازی را انجام نداده اید.

Grounded II: Making The Last of Us Part II، همانطور که گفته می شود، ایده هایی از افرادی که روی بازی کار کرده اند، از جمله نویسنده و کارگردان، نیل دراکمن و نویسنده هالی گراس، ارائه می دهد. تریلر درباره تصمیم Naughty Dog برای کشتن یکی از شخصیت های اصلی بازی اول، جوئل، از همان ابتدا صحبت می کند. تروی بیکر بازیگر جوئل گفت: “شما مردم زیادی را عصبانی خواهید کرد.”

توسعه‌دهندگان همچنین درباره مشکلاتی که در ساخت بازی با آن‌ها مواجه بودند، صحبت می‌کنند، با یک نفر که می‌گوید چشم‌انداز بازی در یک نقطه «خیلی امیدوارکننده» نیست. توسعه دهندگان همچنین در مورد احساس خستگی و دشواری کار کردن در ساعات “مهم” روی بازی برای رسیدن به این هدف صحبت می کنند.

این تریلر همچنین به افشاگری‌های پیرامون The Last of Us: Part II اشاره می‌کند، با اشلی جانسون بازیگر الی که می‌گوید: “وحشتناک بود. روزهای زیادی بود که گریه می‌کردم.” سپس، در سال 2020، همه‌گیری COVID-19 جهان را تکان داد و کار و زندگی را تغییر داد. برخی از ناتی داگ ظاهراً به این فکر می کردند که آیا مردم می خواهند در وسط یک بیماری همه گیر واقعی یک بازی درباره یک بیماری همه گیر انجام دهند.

بخوانید  Palworld – چگونه اقلام را تعمیر کنیم

در آوریل 2020، Naughty Dog به دلیل همه گیری همه گیر، بازی The Last of Us: Part II را به طور نامحدود به تعویق انداخت. این بازی سرانجام در ژوئن 2020 عرضه شد و به سرعت رکوردهای فروش را شکست.

Naughty Dog به زودی جزئیات بیشتری از این مستند از جمله تاریخ انتشار آن را اعلام خواهد کرد.

The Last of Us: Part II Remastered برای PS5 در 19 ژانویه با گزینه ارتقا 10 دلاری برای افرادی که قبلاً آن را روی PS4 دارند منتشر خواهد شد.

در اخبار دیگر، سریال تلویزیونی The Last of Us شبکه HBO برای فصل دوم در سال 2025 باز می گردد. این هفته، HBO نقش ابی، جسی و دینا را انتخاب کرد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر