تریلر فیلم Hitman 3 Freelancer Mode منتشر شد

حالت رایگان بازی جدید آینده برای Hitman 3 و Freelancer Rogue-like تریلر سینمایی جدیدی دریافت کرده است.

دانلود از آپارات

در حالت Freelancer، Agent 47 در زنجیره ای از ماموریت ها شرکت می کند و سعی می کند سندیکاهای مختلف را از بین ببرد. برای این کار، به سادگی یک سندیکا را انتخاب کنید، اعضای پایین تر آن را شناسایی کنید، سپس از نمایشگر معمولی آن برای حذف مهمترین عضو سازمان استفاده کنید. می توانید در طول ماموریت های قراردادی سلاح ها و تجهیزات مختلفی خریداری کنید یا با انجام چالش ها کسب درآمد کنید.

Hitman Freelancer در تاریخ 26 ژانویه بر روی تمامی پلتفرم ها در دسترس خواهد بود.

همچنین مهارت و درجه تسلط بیشتری کسب می کنید شما به خودتان ابزاری می دهید تا به سطح جدیدی برسید Safehouse آن را برای شما باز می کند. این ویژگی‌ها شامل موارد مبدل بیشتر، برد شلیک قوی‌تر و ویژگی‌های سفارشی‌سازی بیشتر است. اگر در مرحله Showdown ماموریت خود شکست بخورید، این مرحله دوباره شروع می شود و این بار باید Syndicate دیگری را انتخاب کرده و ماموریت را تکرار کنید.

طی چند هفته آینده، استودیوی IO Interactive تغییرات قابل توجهی در Hitman 3 ایجاد خواهد کرد. علاوه بر این، این بازی و دو بازی اول از سری Hitman در قالب Hitman World of Assassination تنظیم خواهند شد. حالت جدید Freelancer یکی از این تغییرات است که به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می گیرد. این حالت یک تجربه سرکش را به چرخه گیم پلی بازی اضافه می کند و به طرفداران این سبک اجازه می دهد از ویژگی جدید بازی بهره مند شوند.شما می توانید آخرین تریلر سینمایی بازی را در زیر مشاهده کنید که در آن دایانا برنوود توضیح می دهد که چه خبر است. منتظر بازی باشید.

بخوانید  این مجموعه تلویزیونی پیش درآمد به دری خوش آمدید، ستاره اوپنهایمر را اضافه می‌کند، چیزهایی برای دور انداختن