تریلر فصل 2 Invincible تاریخ انتشار اواخر 2023 را نشان می دهد

تقریباً دو سال پس از اولین نمایش آن در Prime Video، Invincible با یک تریلر جدید و یک پنجره انتشار اواخر سال 2023 برای فصل 2 بازگشته است. بر اساس مجموعه کتاب های کمیک رابرت کرکمن، کوری واکر و رایان اوتلی، Invincible داستان دانش آموز دبیرستانی مارک مارک را دنبال می کند. گریسون. (استیون یون) در حالی که ابرقدرت های خود را کشف می کند و میراث تاریک پشت آنها را کشف می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

پس از پخش فصل اول، آمازون به سرعت برنامه را برای دو فصل دیگر تمدید کرد. علاوه بر داشتن انیمیشن عالی، یک خط داستانی فوق العاده وفادار به منابع کمیک و یکی از بهترین میم های سال 2021 (به مارک فکر کن، فکر کن!)، Invincible همچنین دارای بازیگران بسیار زیادی از صداپیشگان با استعداد است. از بازیگران این فیلم می توان به جی کی سیمونز در نقش Omni-Man/Nolan Grayson، Gillian Jacobs در نقش Atom Eve، Jason Mantzoukas در نقش Rex Splode و غیره اشاره کرد.

اگر فصل 2 از خط داستانی کتاب های مصور مانند فصل اول پیروی می کند، اینطور نباشید همچنین هر چند به برخی از این شخصیت ها متصل است. مانند نمایش موفق کرکمن، The Walking Dead، Invincible هیچ مشتی نمی کشد و می تواند از نظر فیزیکی و احساسی وحشیانه باشد.

فصل اول این انیمیشن موفقیت بزرگی برای آمازون بود، و در حالی که تریلر زیر هیچ یک از اکشن یا درام فصل آینده را نشان نمی دهد، حداقل یک ارتباط فست فود کوچک بین Invincible و Allen the Alien را نشان می دهد. ست روگن):