تریلر سینمایی Dead Island 2 برگرفته از استودیوی پشت سر معرفی The Last Of Us HBO

اندازه:

تریلر جدید Dead Island 2 همه چیز در مورد تنظیم صحنه خونین از دنباله است. لس آنجلس غرق در خون به نظر می رسد، با یک لکه قرمز حتی یک ستاره پیاده روی مشاهیر هالیوود که عنوان بازی را یدک می کشد، شهر فرشتگان به شهر زامبی ها تبدیل شده است.

به خاطر داشته باشید که تاریخ انتشار Dead Island 2 در واقع یک هفته به جلو کشیده شده است. این دنباله هم اکنون در تاریخ 21 آوریل برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X|S منتشر می شود. بازی اکشن-RPG قبلاً چندین بار به تعویق افتاده است و حتی چندین بار دست استودیو را تغییر داده است. Dambuster، توسعه دهنده Homefront: The Revolution، اکنون تیم پشت بازی است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حال پخش: Dead Island 2 – عنوان افتتاحیه Cutscene

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

سکانس عنوان سینمایی نیز صحنه ای از استخر شنای متروک را نشان می دهد که در آن خون شروع به مخلوط شدن با آب کرده است. با این حال، شناور فلامینگو همچنان پابرجاست. این ویدئو همچنین شامل یک لیموزین خونین، یک رستوران وحشتناک و یک هواپیما در نزدیکی لس آنجلس است.

بخوانید  Destiny 2 Vexcalibur: Expert and Mysteries Permission Replacement Guide

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

Mark Delaney از GameSpot توانست دنباله را ببیند و Dead Island 2 آن چیزی نبود که او انتظار داشت. برای اطلاعات بیشتر، تمام آنچه را که درباره Dead Island 2 می دانیم بررسی کنید.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

کره چشم در مارتینی چندان جذاب به نظر نمی رسد. اما این چیزی است که در سکانس عنوان سینمایی Dead Island 2 که از استودیوی خلاق Elastic می‌آید، انتظار می‌رود. در حالی که ممکن است این نام برای شما آشنا به نظر نرسد، اما تیم پشت سر معرفی The Last of Us HBO بود.

بخوانید  پایان پشتیبانی از بازی The Witcher: Monster Slayer در سال 2023

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی